iCe-9 - Bangin' the plastic toys

iCe-9

Als het aan de kat lag
Lid sinds
1 december 2002
Berichten
387
Locatie
stantie
uhm ... iemand ? 8~
 
Je gaat rap van start, dat is wel okee. Mooie synths, pas lekker bij elkaar vind ik. De transpose komt goed op tijd ook.
Dat synthje op 3.10 vind ik wat minder.. maar smaken verschillen.

Overall, zit goed in elkaar, dat wel.. Maar ik vind het toch een beetje 9vande10 dance/trance plaat.

Maar, succes!

Arv
 
Origineel geplaatst door Arv

Overall, zit goed in elkaar, dat wel.. Maar ik vind het toch een beetje 9vande10 dance/trance plaat.
Arv

ben ik met je eens, maar ik had zin om een keer deze style te maken! ;)
iig bedankt voor het luisteren!:okdan:
 
Verder nog slachtoffers die willen luisteren?:engel:
 
Origineel geplaatst door Arv
(...) Dat synthje op 3.10 vind ik wat minder.. maar smaken verschillen. Overall, zit goed in elkaar, dat wel.. Maar ik vind het toch een beetje 9vande10 dance/trance plaat.

Ik vind het ook een beetje 13 in 1 dozijn. Terwijl je hoort dat je het kan. Da's zonde. Het synthje op 3.10 vind ik juist wel leuk (dus smaken verschillen inderdaad). Persoonlijk houd ik ook niet van dit soort zangeressen maar daar kies je duidelijk voor dus houd haar er in. Hihat vind ik wat hard en na ca 4.00 mocht er nog iets anders gebeuren. Maar de drums beginnen lekker en het zijn mooie sounds.

;)
 
Origineel geplaatst door thijs_ganger
Ik vind het ook een beetje 13 in 1 dozijn. Terwijl je hoort dat je het kan. Da's zonde. Het synthje op 3.10 vind ik juist wel leuk (dus smaken verschillen inderdaad). Persoonlijk houd ik ook niet van dit soort zangeressen maar daar kies je duidelijk voor dus houd haar er in. Hihat vind ik wat hard en na ca 4.00 mocht er nog iets anders gebeuren. Maar de drums beginnen lekker en het zijn mooie sounds.

;)

Hey bedankt voor het luisteren. Nogmaals had ik zin z'n nummerke te maken, dus vandaar deze style.
Igg bedankt voor het luisteren en voor je reactie!
:okdan:
joost
 
Origineel geplaatst door Funkadelic
Ik zit nu auf schule maar ik check je track effe als ik thuis ben, ik wou je nu alvast ff feliciteren met je rode steren :okdan: het wordt nog eens wat met jou, meer info later op dee godsguwelijke koude winterdag.

SLMT ! Mike

hey jij ook he :D hahaha
Xit hier ook te bevriezen, mischien moet ik het raam dicht doen ;)
 
ik vind t echt een toptrack :D

afgezien dan van t feit (wat ik je al zei) dat ik je afterbeat en dat zaag geluid echt gruwelijk lelijk en storend vind..

net of je met een tupperwarebak ergens tegen aan aant jassen bent ofzo :confused:

en die vocal is zoo geil :D

edit1: moet wel zeggen dat t verderop in t nummer veel minder storend is en vooral in de eerste minuten mn tenen laat krommen ;)
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ik vind t echt een toptrack :D

afgezien dan van t feit (wat ik je al zei) dat ik je afterbeat en dat zaag geluid echt gruwelijk lelijk en storend vind..

net of je met een tupperwarebak ergens tegen aan aant jassen bent ofzo :confused:

en die vocal is zoo geil :D

Bedankt maat!
Leuke reactie! Mischien dat de beat kwestie een verschil van smaak is :) IIG reuze bedankt voor het luisteren!

Joost
 
Ik vin dat idd goed van start gaat lekker hard :D waar heb je die bass uit btw? ik ben niet een trance liefhebber totaal niet maar ik vindt dat deze track lekker inelkaar zit het synthje op 3:10 vind ik wel passen, maar misschien zit ie iets te veel op de voorgrond, moet je hem iets waziger maken, maar thumbs up hoor hele leuke track!
 
Hoi,

Zeker wel een lekker trackie! Mooie geluiden (gelukkig is een keer niet die standaar Trance-supersaw :) ). Percussie is wel goed maar ik vind het eigenlijk een beetje te schel klinken alsof er teveel mid in zit(kan ook aan mijn computer speakertjes liggen waar ik op luister). En die vocals die zijn zeer mooi! Enneh 1 vraagje, hoe komt deze track aan zo'n naam? :)

Groetjes,

Tim
 
Origineel geplaatst door Funkadelic
Ik vin dat idd goed van start gaat lekker hard :D waar heb je die bass uit btw? ik ben niet een trance liefhebber totaal niet maar ik vindt dat deze track lekker inelkaar zit het synthje op 3:10 vind ik wel passen, maar misschien zit ie iets te veel op de voorgrond, moet je hem iets waziger maken, maar thumbs up hoor hele leuke track!

bedankt man! Leuke reactie. De base komt uit een free vst plugje met uiteraard de nodige EQ en overige effecten!
xal eens kijken of ik de link nog kan vinden waar ik hem vandaan.

Joost
 
Origineel geplaatst door tim-b
Hoi,

Zeker wel een lekker trackie! Mooie geluiden (gelukkig is een keer niet die standaar Trance-supersaw :) ). Percussie is wel goed maar ik vind het eigenlijk een beetje te schel klinken alsof er teveel mid in zit(kan ook aan mijn computer speakertjes liggen waar ik op luister). En die vocals die zijn zeer mooi! Enneh 1 vraagje, hoe komt deze track aan zo'n naam? :)

Groetjes,

Tim

De gekke naam komt uit een filmke dat ik met een mat van me heb zitten kijken. Op het filmpje worden verschijdenen starwars nerd dik afgezeken. En daar kwam ook de tekst in voor "the nerd ritual, banging the plastic toys"
daar hadden we echt zo lang hard om gelachen, dat ik daar mijn track naar heb vernoemd!

En bedankt voor je leuke reactie.
Ik zal ff kijken of ik dat filmpje nog kan vinden

Joost
 
Heey

Ik vind het ook een zeer lekkere track..

Maar je begint gelijkt van start met je clap en dan ook om de kick zeg maar, ik zou hem eerder rustig opbouwen en wat minder opvallend storend,

Alleen na mij idee vergooi je de track een beetje naar 3.25 zeg maar met dat synthje erin, dat moet een bij geluid zijn niet een hoofdmelodie, dus naar mijn mening word hij dan een beetje saai.

Greetsz Anthonie
 
Origineel geplaatst door anthonievos
Heey

Ik vind het ook een zeer lekkere track..

Maar je begint gelijkt van start met je clap en dan ook om de kick zeg maar, ik zou hem eerder rustig opbouwen en wat minder opvallend storend,

Alleen na mij idee vergooi je de track een beetje naar 3.25 zeg maar met dat synthje erin, dat moet een bij geluid zijn niet een hoofdmelodie, dus naar mijn mening word hij dan een beetje saai.

Greetsz Anthonie

ben ik niet helemaal met je eens. er zin naar mijn idee voldoende variatie in. Er zijn in princiepe 2 melodieen die lijden. Als je het nug drukker gaaat maken wordt het denk ik een chaos. Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Het is gewoon een luister trance tracky.

iig reuze bedankt voor het luiseren en voor je meening.

Joost
 
Back
Top