Wo ist der Bahnhof?? Wave-knaller!

wo ist der bahnhof is dat niet een catchphrase geweest van van Koot & Bie? ja he?

Lache plaatje.. typisch duitse styl ook.. Weird!
maar eh, zo dronken wassie toch niet zo te horen?

ARv
 
Geinspireerd door 'van Kooten en de Bie' :D
 
Inderdaad supah tol! :)

Klinkt verder zeker niet verkeerd. Kan zo op een electro clash verzamelaar...
Ik mis alleen iets aan het einde.

ps: Die vocoder is ook goed.
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Was laatst bij de top 10 van beste Koot&Bie sketches. Nummer 1!

De typetjes zijn geloof ik Arie en Gre. Heeft in de oorlog een Duitser de verkeerde kant opgestuurd toen hij de weg naar het station vroeg. :)

http://www.goeiepeer.com/varia/biblio/video/videos.htm

DAmn, die ken ik niet eens en ik ben toch een groot Koot & Bie fan! Maaruh...dit nummertje heeft daar dus niets mee te maken.
 
Origineel geplaatst door Nolet
DAmn, die ken ik niet eens en ik ben toch een groot Koot & Bie fan! Maaruh...dit nummertje heeft daar dus niets mee te maken.

Dan ben je toch echt geen echte fan. Die moet je gewoon kennen... ;)

Wel een lekker knallende echte duitse track.. :okdan:
 
Origineel geplaatst door donbrasco
Dan ben je toch echt geen echte fan. Die moet je gewoon kennen... ;)

Wel een lekker knallende echte duitse track.. :okdan:

nou als fan wil ik het achteraf niet kennen
wat ging dat door en door zeg ..

zeg waar denk je aan ?
tijdens 1 minuut stilte was leuk .. rest was te flauw

anyway wat een track weer hee ...
hadden jullie de begeleiding al en toen er over heen zingen ?
en zit je ion er in ?

en aarsloch ? stelletje viespeuken !!!
 
Idd, ben ook van Kooten en de Bie fan vandaar..... Maar uh, leuke track man!
 
Origineel geplaatst door MadR


anyway wat een track weer hee ...
hadden jullie de begeleiding al en toen er over heen zingen ?
en zit je ion er in ?

en aarsloch ? stelletje viespeuken !!!

Die track stond al 3 jaar als stereo wave op mijn harde schijf. Ik had altijd al het idee voor een schreeuwerige duitse vocal. Ik ben daar alleen niet zo goed in. Ion zit er niet in dus. Tis Yamaha CS1X, Korg Elextribe, JP8000 en samples.
Vocal is in 1 x met een klote mic via mijn mixer ingebrald. Dit tijdens een drinkavondje.....
 
Origineel geplaatst door Nolet
Die track stond al 3 jaar als stereo wave op mijn harde schijf. Ik had altijd al het idee voor een schreeuwerige duitse vocal. Ik ben daar alleen niet zo goed in. Ion zit er niet in dus. Tis Yamaha CS1X, Korg Elextribe, JP8000 en samples.
Vocal is in 1 x met een klote mic via mijn mixer ingebrald. Dit tijdens een drinkavondje.....

oke cool !

:biertje:
 
Hahahahahaha slecht dit.

"Bad not meaning bad but bad meaning good!"
 
"Do ist der Bahnhof" is niet alleen een echte K + B klassieker maar ook nog eens een verbluffende analyse van ons volk, de bezetting, goed en fout, mythes en de geschiedenis. Bovendien is het een heel knap stuk met meerdere lagen en lijnen door het verhaal. en werkelijk meesterlijk geakteerd. Ge en Arie Temmes zijn voor altijd op mijn netvlies gebrand

voor de hedendaagse jeugd zal het wel te traag zijn of te weinig cliffhangers hebben maar voor mij is het een historisch hoogtepunt van echte TV kunst.

(sorry bout the rant)
 
hahaha dit klinkt echt tof gewoon! Die stem ook als die gaat schreeuwen haha. Die vocoder klinkt erg goed bij het nummer, haha je zou dit maar op je antwoord apparaat/voicemail hebben staan!

Tim
 
Doet me denken aan technofax van jiskefet weet je wel.

Text slaat nergens op, bassline is cliche, mix is goed.

Ik vind het grappig, maar ga nou maar weer gewoon goeie muziek maken:smeris:
 
Lekkere bas!

Als je dit niet opstuurt naar een label moeten jullie het zelf op vinyl uitbrengen.


Nu nog een trance remix. :duivels:.

Heeft ook verdacht veel weg van Badesalz. Ook vet. ;)
 
Back
Top