[cubase] vst performance vraagje

DJOOKbox!

Stamgast
Lid sinds
19 februari 2002
Berichten
152
Locatie
Enschede
als ik de performance meter in de gaten hou slaat ie enorm uit als ik gewoon met me muis rondjes draai boven het mixer gedeelte.. maar niet als ik dit doe boven mijn tracks.. ik heb nu 1 analoge track opgenomen en 1 midi track via de FM7 lopen..

ik heb het mixer gedeelte op mijn 2e monitor staan die aangestuurd word door een simpele pci videokaart met 4 mb geheugen..

ligt het aan dit videokaartje dat ie dan zo uitslaat?..of is het normaal dat dit gebeurt..

is wel ff handig om te weten of het aan het videokaartje ligt. .hoef ik niet gelijk naar de winkel te rennen voor een nieuwe processor :)
 
Misschien is het ook verstandig om te kijken of je geluidskaart en een van die videokaarten geen IRQ delen. Want als dat zo is moet dat zeker anders want dat is de bron van veel ellende.

Zo nee dan moet je die mixer alleen gebruiken om de levels in te stellen en verder niet gebruiken. Je kunt nl ook via midi controls je levels sturen via de remote control. Maar dat is een optie voor de advanced users. (tenzij je een 01v hebt ;) )
 
Back
Top