RADIO WAVES nieuw elektrovolt trackje:)

elektrovolt

compuphonic
Lid sinds
23 februari 2003
Berichten
6.613
Locatie
den haag / driebergen
radio waves

vandaag gemaakt, beetje ontspannen nummer dit keer...

plz laat me horen wat je ervan vindt:)

used stuff:

roland cmu 810 voor de bassline
roland jx8p voor de vage arp pad sound
nord micro modular voor de melodie

roland cr 8000
roland tr 606
vermona drm 1 mk II

grtz

Jimi
 

Attachments

  • oscilloscope.jpg
    oscilloscope.jpg
    19,7 KB · Bekeken: 53
Krijg hierbij een gevoel dat ik midden in een film van jean claude van damme in het jaar 92 zit :) wel een leuk gevoel trouwens, op zon moment dat ie de boeven bespioneert of met zijn uitgebreidde harde training bezig is om de opperbaas te verslaan :), verder heel relaxed idd, geen technische aan of opmerkingen van mijn kant.

Grtz Mike
 
heb alle 3 de tracks even geluisterd die Synth love track heeft iets . komt beetje bekend over maar daar zou ik zeker iets mee doen :)

de radio track doet ook lekker retro aan :)
 
ritme sectie moet harder - is zowiezo een beetje vergeten.
Met de synths en muzikaliteit zit het wel goed - nu de drums nog - zijn te ver naar het achtergrond
 
Ha, de CR8000 wordt eindelijk gebruikt :)

Delicaat trackje inderdaad heel erg eind 89/begin 90 jean claude van damme ofzoiets.
Op een of andere manier heeft ook iets van die andere Jean weg. (Die uit frankrijk...niet uit Nederland hoor :D )

Hue, mensch die ritmes staan toch hard genoeg? Veel harder moeten ze niet worden anders vallen de synths totaal op de achtergrond, die best wel zacht zijn.
 
Leuk trackie opzich.
Aurora borealis vond ik ook wel leuk gedaan.
Synthesizer Love deed me erg denken aan dat nummer van de Bloodhound Gang (titel ff vergeten), lagge!
:D
 
Ik vindt het wat te spacey. Veelste veel delay/chorus of hoe dat ook heet voor mijn smaak.
Van mij mag het wat rauwer. Denk dat ik het dan een leuker nummer vindt. Nu wordt
het om deze reden een beetje saai. Ik heb geloof ik de laatste 3 min niet geluisterd :)
 
sh*tzooi... nu hebben die n*zi's van lycos mn site gesloopt omdat er teveel visitors zijn... mjah...

maargoed, tnx voor het commentaar...zelf vind ik de drums een klein beetje zacht maar dat is ook eigenlijk wel de stijl van het nummer.

andere nummers van mij hebben bijvoorbeeld een snare die zo hard zijn als een zweep.

@ smackos:
leuk hoor, die cr8000
doet me denken aan de mini pops ritmebox die bij mn hammond zit:P

Jimi
 
Origineel geplaatst door elektrovolt
sh*tzooi... nu hebben die n*zi's van lycos mn site gesloopt omdat er teveel visitors zijn... mjah...

Jammer ,ik had ook wel ff willen luisteren.
kan je hem niet op een andere site zetten?
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top