Spirit Folio SX 20

avalon

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2004
Berichten
385
Locatie
Den haag
Ik wil voor het eerst Gear gaan kopen om een betere produkties te kunnen maken.
(Produceer nu nog steeds door middel van een tracker)
Nou heb ik rond zitten kijken en mijn oog viel op de Spirit Folio SX

Is dit een beetje behoorlijke mixer om mee te beginnen zeg maar ? (qua geluid enz)


Alvast bedankt !
 
Ik heb er 'n paar jaar mee gewerkt. Prima ding. Hele lekkere EQ voor zo'n goedkoop ding, en genoeg routing mogelijkheden, vooral die stereo subgroup is handig. Zeker tweedehands is het 'n hoop mixer voor weinig geld.
 
heb er ook een paar jaar mee gewerkt. Hield persoonlijk niet zo van de faders en er zat geen faseknop op.:erm: .
(heb hem toch niet over het hoofd gezien..(?) Verder een goede mixer!!
 
Een faseknop kom je niet vaak tegen op budget mixers, en een fase-omkeer-snoertje is zo gemaakt. De faders voelen inderdaad niet zoals de faders op een SSL, maar ze zijn wel lekker lang.

275 is een heel prima prijsje.
 
Origineel geplaatst door cream
... Hield persoonlijk niet zo van de faders en er zat geen faseknop op.:erm: .
(heb hem toch niet over het hoofd gezien..(?) ...

Wat doet een fase knop?
 
Komen ineens allemaal weer leuke herinneringen naar boven...Die pre fade listening knopjes bij die faders waren niet voor zo'n handige als ik besteed...Soms was het niet leuk voor je monitors als je die per ongeluk indrukte.:D
 
Waar kan je hem nieuw kopen voor ong. € 275? Ik wil er ook 1 spoedig aanschaffen. Of bedoel je dat JIJ hem nieuw kan kopen voor die prijs (je krijgt medewerkers korting ofzo?).
 
Was het maar waar dat ik medewerkers korting kreeg !! ;)

Het is een opruiming en ze hebben er nog maar 1 van staan dus dat word Zaterdag ff naar.....
de winkel rennen :D
 
Back
Top