Dorpzicht @ Hardcore Extremis 06-03-'04 Maastricht

spdk

ech wel
Lid sinds
21 januari 2002
Berichten
3.288
Locatie
Utrecht
Dorpzicht Productions Is Loud 2 Present:_
BUSTRIP 2 HARDCORE EXTREMIS

Voor de tweede keer in de geschiedenis zal Dorpzicht een busreis organiseren om nooit te vergeten!

U.H.M. (Underground House Movement), de organisatie achter de welbekende Raving Nightmare Parties in de Peppermill, heeft Dorpzicht uitgenodigd om de gastheer te zijn in de 2nd Area van Hardcore Extremis Part II dat op 06-03-'04 zal plaats vinden in de Platte Zaal in Maastricht.

"Reis met ons mee en geniet van 's werelds rauwste, donkerste en bizarste dj's en acts die planeet Aarde op dit moment te bieden heeft:"

Line up:

Area 1: extremis high level hosted by: Underground House Movement

Lenny Dee (USA)
Manu le Malin (Fr)
X-ess (NL)
Lem-X (CH)
Vince( NL)
Noizefucker (NL)
Nexes (NL)
Mr Sinister (NL)


Area 2 : extremis low level hosted by: DORPZICHT HARDreCOREdings

D-Passion (NL)
Mikrobot (Fr)
Geronimo (NL)
Pat Cemetery (live)
Acesone (NL)

Verdere info:

Uiteraard hebben we weer een partybuschauffeur die ons om 20:00 vanuit Benschop veillig naar Maatsricht zal rijden en zorgt dat we rond 08:00 weer netjes in Benschop staan.

Geronimo zal weer voor de nodige kratjes bier zorgen, als er genoeg aanmeldingen zijn is het bier goedkoop dus neem iedereen mee!

Acesone heeft het de vorige busreis, naar Munster, af laten weten. Dus heeft hij voor deze reis genoeg moppen
om ons de heen- en terugreis te vermaken!

Spdk neemt zijn beroemde amiga weer mee in de bus, dus dat word dansen op die stoelen!

Tevens zal er videomateriaal uit de oude doos getoond worden, waaronder "trip 2 munster" en "dorpzicht in kaalkoppenparadise".

Hoe kan je mee?

Het invul formulier komt z.s.m. online te staan zodat je deze zelf kan uitprinten, invullen en na betaling kan laten ondertekenen door:
Spdk. Geronimo, Acesone, Bridk of Krizzy.

Meer info soon!
 
:D studie gabbercommunicatie gedaan 8o)
 
Maak er wat leuks van
stuiter.gif
 
Origineel geplaatst door endonyx
:D studie gabbercommunicatie gedaan 8o)

Nee 14 jaar geoefend ;o)
 
lol
 
Schrik niet van Area 2 ; tis nogal klein.......verder veel suc6 en doe Patrick de groeten...:dj:
 
tis een klein kroegje meer ehehe kan ongeveer 50 man in ....
maar wordt wel flink op los gestampt daar }:|
 
Ik hoorde dat die 2e area 250 man groot was, maar goed ik ziet 't wel, als ik de dorpzichtvlag maar kan ophangen.
 
Gaan jullie nog es wat uitbrengen eigenlijk?

Ja, aan mij ligt 't niet maar goed we zullen zien ;)
 
Origineel geplaatst door spdk
Ik hoorde dat die 2e area 250 man groot was,

Nou.....tweehonderdfieftig hele kleine mennekes dan...;)
 
ja die kleine zaal stelt echt helemaal niks voor, en als daar 250 in passen moet ht wel heel druk zijn.
 
Laat die kleine zalen nou maar aan ons over, dat is onze scene :D
 
Hardcore Extremis 6-03-2004 News en Info
at Feb 19, 2004 06:14:12 by UHM

Na de succesvolle eerste editie van dit concept konden wij er niet omheen om met een vervolg te komen !

Speciaal voor dit evenement is een line up samengesteld die nog nooit eerder is gepresenteerd in deze locatie met NO sound limits !!! Enkele artiesten staan voor de eerste keer en dus exclusief in Nederland geboekt en enkele artiesten zullen voor de eerste keer in de Platte Zaal te bewonderen zijn. Deze internationale line up is oa samengesteld met artiesten uit Frankrijk (Manu le Malin, Mikrob), Amerika (Lenny Dee) en Zwitserland (Lem-X). Zoals het concept al vermeld zal de stijl snoeiharde hardcore zijn die met een oorverdovend volume door de zaal gaat knallen. De 2e area zal worden gehost door Dorpzicht HARDreCOREdings en zij zullen daar met hun eigen artiesten en sound gezamelijk met enkele guest deejays de avond vullen. Er is ook een bus reis georganiseerd naar dit unieke evenement. Meer info hierover te vinden op www.dorpzicht.nl. Kaarten voor dit evenement kosten Euro 18,- (ex fee) en zijn oa te verkrijgen via de bekende ticketbox adressen en reguliere verkoop adressen.

Meer info: www.u-h-m.nl / www.hardcore-extremis.nl / www.dorpzicht.nl
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door lorenzo_shivu
Yo dude dorpzicht was opzich best bekend in de hoogtij van de gabber period zeg maar rond 97?
ik heb nog een track van jullie op een ravers religion staan geloof ik, die shit van dj pagan.

Top dat jullie nog bestaan

Kijk dat is nog eens een eerste bericht!! Bedankt:peukie:
 
Zozo, ik wist echt niet meer dat Dorpzicht nog bestond!
Heb nog 2 plakken vinyl liggen van jullie ook, gelukkig nog wel voor de 'Tina-tijd', want dat vond ik toch wel zo'n schijtplaat (no offence, voor zover ik weet was jij daar in ieder geval niet verantwoordelijk voor spdk! ;))

Wij zijn in ieder geval van de partij hoor ik net, alleen zullen we die beukbus maar laten voor wat het is, is niet echt in ons voordeel vanuit Rotterdam.

Draai je zelf niet trouwens?
Ik zag op de flyer alleen Geronimo en AcesOne staan (ja die laatste, die was van die Tina plaat!;{) of ben jij de Mystery Guest? :D
 
Origineel geplaatst door dj.wexx
Zozo, ik wist echt niet meer dat Dorpzicht nog bestond!
Heb nog 2 plakken vinyl liggen van jullie ook, gelukkig nog wel voor de 'Tina-tijd', want dat vond ik toch wel zo'n schijtplaat (no offence, voor zover ik weet was jij daar in ieder geval niet verantwoordelijk voor spdk! ;))


Als je dat maar onthoud, ik was mijn handen in onschuld :)

Draai je zelf niet trouwens?
Ik zag op de flyer alleen Geronimo en AcesOne staan (ja die laatste, die was van die Tina plaat!;{) of ben jij de Mystery Guest? :D

Ik doe techno live acts als spdk, en op hardcore feesten doe ik doomcore/hardcoretechno optredens als Pat Cemetery.

Ik zie je in maastricht
 
Back
Top