[Access] Virus C, Rack XL of Indigo2

PlebWeb vind je als je hier klikt.
Ze boden mij de nieuwe Indigo aan voor een hele mooie prijs (zonder inruil).
 
Yahooooopiee.......,

Eindelijk heb ik dus de Virus C en wat klinkt tie bruut.

Na veel bellen met Feedback en lang aan het lijntje gehouden te worden hebben we besloten om toch eens te bellen naar een andere zaak (The Music House) en jawel hoor direct leverbaar.

Het was het wachten zonder meer waard, en zonder meer een van de lekkerste synths in mijn setup.
 
Origineel geplaatst door Thaizer
Yahooooopiee.......,

Eindelijk heb ik dus de Virus C en wat klinkt tie bruut.

Na veel bellen met Feedback en lang aan het lijntje gehouden te worden hebben we besloten om toch eens te bellen naar een andere zaak (The Music House) en jawel hoor direct leverbaar.

Het was het wachten zonder meer waard, en zonder meer een van de lekkerste synths in mijn setup.

gefeliciteerd ewe zijn benieuwd. Schrijf anders ff een review over een week ofzo.
 
Origineel geplaatst door Thaizer
Na veel bellen met Feedback en lang aan het lijntje gehouden te worden hebben we besloten om toch eens te bellen naar een andere zaak (The Music House) en jawel hoor direct leverbaar.

Die gasten van Feedback verbazen ook mij elke keer weer met hun schijnbare onvermogen het begrip "service" te vatten! :)
Nou heb ik ook weer niet erg veel spulletjes gekocht bij hen maar ik weet wel dat alles wat ik wilde kopen aanvankelijk niet op voorraad was. Dit gold voor de Pulsar, Cubase, later Cubase 5 update en EMU XL-1, en dan ook nog gezeik met prijzen die weer niet klopten enzo...
 
Origineel geplaatst door King of Snake

Die gasten van Feedback verbazen ook mij elke keer weer met hun schijnbare onvermogen het begrip "service" te vatten! :)
Nou heb ik ook weer niet erg veel spulletjes gekocht bij hen maar ik weet wel dat alles wat ik wilde kopen aanvankelijk niet op voorraad was. Dit gold voor de Pulsar, Cubase, later Cubase 5 update en EMU XL-1, en dan ook nog gezeik met prijzen die weer niet klopten enzo...

Misschien kunnen we hier eens een nieuw onderwerp over openen : welke muziekwinkels staan bekend om hun slechte service of prijzentruukjes? Ik kan best heel wat verhalen kwijt over onze Belgische boeven...
 
Origineel geplaatst door King of Snake


Die gasten van Feedback verbazen ook mij elke keer weer met hun schijnbare onvermogen het begrip "service" te vatten! :)
Nou heb ik ook weer niet erg veel spulletjes gekocht bij hen maar ik weet wel dat alles wat ik wilde kopen aanvankelijk niet op voorraad was. Dit gold voor de Pulsar, Cubase, later Cubase 5 update en EMU XL-1, en dan ook nog gezeik met prijzen die weer niet klopten enzo...

tja waar ik mee bij fgeedback vooral aan geergerd heb is dat wanneer je iets besteld, ze het gewoon niet bestellen en als dan is belt krijg je weer zo'n standaard antwoord dat de leverancier niet meewerkt of zo
erg frustrerend
 
en bij andere muziekzaken
Hahaha...
Goed gedaan. Ik vindt dat eigenlijk niet kunnen nee, telkens reclame voeren voor je zaak.
 
Effe een feedback over Feedback.... Ik bestelde er de Behringer Ultrafex Pro, krijg ik een mailtje dat er geen meer op voorraad staan. Terwijl er toch echt het onderstaande op hun site staat:
"Nog enkele stuks in Rotterdam
Nog enkele stuks in Utrecht
Nog enkele stuks in Apeldoorn"
Dus maar geannuleerd en in Köln besteld.....
 
alsof die site zo vaak wordt geupdate ;)
 
okeee.. .we gaan nu écht beginnen!

mn virus KC komt tussen nu en over 3 uur hier binnen >:| !!!

aanslag op mn bankrekening van hier tot tokyo... maar wel het begin van een professionele setup :)
 
Back
Top