Nieuwste Korg Z1 Editor 2004

Prophet

Ouwe rot
Lid sinds
7 augustus 2002
Berichten
2.308
Voor de liefhebbers en "owners" of a Korg Z1 beauty:

de laatste nieuwe editor van Ian Clark 2004,( ikzelf ga em niet uittesten want ik ben niet zo editorachtig aangelegd )

gratis shareware 28 dagen uit te testen, de liefhebbers mogen altijd iets laten weten of zoiets zuigt en of het al dan niet zoiets overbodig is.... Z1 lovers go ahead zouk zo zeggen:


http://www.iax-software.com/index.html

cheers da man!

:mega:
 
Origineel geplaatst door feindbild
jammer genoeg alleen voor windows...

Jij gebruikt waarschijnlijk een fruitpc (Apple), dan heb je mazzel want Korg heeft een eigen editor voor de Z1 die enkel op fruitpc's werkt.

Je kan de Sound Editor hier downloaden.
 
Origineel geplaatst door Hover
Jij gebruikt waarschijnlijk een fruitpc (Apple), dan heb je mazzel want Korg heeft een eigen editor voor de Z1 die enkel op fruitpc's werkt.

Je kan de Sound Editor hier downloaden.

bedankt! die stond bij mij al op de computer.
ik hou van fruit, maar die mac-editor werkt bij mij niet. hij wil de z1 niet vinden... dat probleem is al aangekaart op de z1-yahoogroups en er waren wel meer mensen waarbij dat het geval was. voorlopig heeft nog niemand daar een oplossing voor gevonden voor zover ik weet. vind ik ook niet echt dramatisch, want ik vind de z1 overzichtelijk genoeg om zonder editor te gebruiken. als library had ik hem wel graag gebruikt.
 
Back
Top