buitenlandse 2ehands sites?

Mensch-Maschine

:mekanikal:
Lid sinds
26 december 2002
Berichten
670
Locatie
A'dam
hoi

aangezien ik binnen nederland niet echt kan vinden wat ik wil vinden op 2e handse sites met muziek instrumenten - ik zou ik willen weten of jullie nog links hebben naar duitse of belgische sites zoals marktplaats.nl, in duitsland zijn al op ebay veel instrumenten te koop, laat staan op andere sites.


Ik heb ook gemerkt dat 2e hands bakken in germany ook af en toe goedkoper zijn (vooral ouwere ensoniq's enzo). ok - laat t me aub weten:

thanx!
 
Origineel geplaatst door analogicbear
www.analogjapan.com


8) Cool stufffff!!

Maar niet reeel; ik heb er een tr808 en een vc10 besteld, maar zijn niet leverbaar.
Schiet dus niet echt op.....
 
alleen de prijzen krijg ik het warm van....ms50 1998$ ms20 1298$...
Ze hebben iets met 98.

Maar wel 'shipping included'. Nu is het dus zaak om zover mogelijk weg te gaan wonen om het wat rendabel te krijgen.
 
Origineel geplaatst door Septic
Maar niet reeel; ik heb er een tr808 en een vc10 besteld, maar zijn niet leverbaar.
Schiet dus niet echt op.....

:r Dat schiet dan niet op !!!
 
nou merk wel dat de prijzen die gevraagd worden in belgie en zelfs duitsland nog wel flink tegenvallen over het algemeen. wat een idioten zitten dertussen (tja of de mensen die sommige van die schandalige prijzen betalen natuurlijk..lol) :peukie:

geef mij de marktplaats van dit forum maar en marktplaats.nl pffffff
 
de duitsers zijn goedkoop!

de duitsers zijn goedkoop!

Is dat nu toevallig, of zijn die Duitser echt wel een pak goedkoper met hun prijzendan wij belgen en nederlanders? Een microkorg voor 290, een Virus voor 500! :okdan: :okdan: :okdan: :okdan:
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top