Korg MS10 op Ebay

Hover

-
Lid sinds
16 Maart 2002
Berichten
3.944
Locatie
Sint-Niklaas

Attachments

  • ms10.jpg
    ms10.jpg
    24,6 KB · Bekeken: 114
Nog 2 dagen te gaan, en niemand heeft er al op geboden.
Gelukkig.........want ik was al bang dat ik de mijne voor veel te weinig weg gedaan had.
 
En ik vond al dat je er te veel voor vroeg!!
Over een tijdje zal waarschijnlijk blijken dat je hem voor te weinig hebt weggedaan. De prijzen stijgen de pan uit, dat is niet erg, maar het is wel zo. En het aardige is dat de prijs van toch wat minder interessante synths, zoals de MS10, 'vrolijk meegaat met de meer gezochte vintage synths....
Nou ja.
 
Dat is inderdaad niet erg als je sythts hebt... wel vervelend als je ze wilt kopen :)
 
En ik vond al dat je er te veel voor vroeg!!
Ik heb er 300 voor mogen vangen en denk dat dat een eerlijke prijs is.
Heb er intussen een aantal te koop zien staan bij Ebay, marktplaats en dergelijke. Meestal willen ze er zo'n 400 voor vangen wat vaak niet lukt (is ook weer een beetje te hoog gegrepen natuurlijk).

Momenteel staat de gemiddelde prijs voor een MS-10 op $407, en de trend is dalende.
 
Zo'n fout maak je maar één keer.....toch? ;)
 
En ik had er helemaal geen last van
JOH!!!

Ik heb helemaal niets voor moeten geven.
Nadat ik de MS-10 een tijdje had mogen gebruiken, vroeg ik wat ie er voor wilde hebben.
"Niets, hou um maar" zei ie....
 
Oh, is dat zo?
Ik raak een beetje synthetisch dement geloof ik.
Och baas boven baas......had er best wel wat voor neer willen tellen hoor. Maar als ze zeggen hou um maar, dan doe ik daar ook niet moeilijk over.
Maarreh...we raken een beetje off-topic.......
Straks hebben we een boze moderator:( op ons dak;)
 
Origineel geplaatst door ZmokE

JOH!!!

Ik heb helemaal niets voor moeten geven.
Nadat ik de MS-10 een tijdje had mogen gebruiken, vroeg ik wat ie er voor wilde hebben.
"Niets, hou um maar" zei ie....

En dan durf jij er nog 300 voor te vragen.

Jij smerige !!!!!!!!! :p
 
:o
Laten we zeggen dat dát zaken doen is..........
 
Back
Top