[yamaha track] Lonely Voyager

Origineel geplaatst door Catalunya
Ik snap precies wat jij bedoelt. Jij wilt zeggen, dat Prime van een koude kermis terug kan komen, wanneer iedereen hier positief is, waardoor Prime kan vermoeden dat hij er bijna is met zijn track. "nergens naar klinken" is inderdaad is te grof uitgedrukt. Maar ook ik vind dat deze track niet de kwaliteit heeft om deze al op te sturen, maar dat is natuurlijk aan jou. IK zou zeggen. "leg de lat hoger" en dat bedoelt Quibbler waarschijnlijk. Denk niet dat je er al bijna bent. Bespaar je de moeite van het telkens opnieuw afmixen, want daar zal de track niet "beter" van worden. Er zitten hele mooie stukken in en die zijn zeer bruikbaar. Wat betreft het opnieuw beginnen. Daar zit wat in. Gebruik dezelfde geluiden, maar let eens op de struktuur van je song. Met name de opbouw en afwisseling. De lead is wel zo goed, dat deze wel een herkenning kan zijn voor de luisteraar. Houdt dat in gedachten en bouw daar je nummer omheen.

Muziek maken gebeurt ook met vallen en opstaan. Later zal je merken dat je meer hebt gehad aan de opbouwende kritiek.

Succes

Erik

hier kan ik wat mee bedankt!

maak je geen zorgen, ik heb geen hoge verwachtingen, maar heb al meedere keren wat opgestuurd, en elke reactie die ik uberhaupt krijg is winst. Heb al twee keer een reactie gezat die min of meer van de strekking was, je muziek is goed, maar je afmix en opname kwaliteit is te slecht, houd ons op de hoogte van nieuwe nummers!

dus, dat doe ik.. en ik verwacht bij geen enkel nummer dat het uitgebracht wordt, maar die mensen zijn geinteresseerd en horen dus hopelijk vooruitgang. Bovendien zijn de contacten gelegd en dat maakt t wellicht wat makkelijker als ik "er wel al ben"

Ik denk wel oprecht dat als ik zo door blijf gaan, dat ik binnen 2 jaar ofzo wel een release zou kunnen krijgen, en zo niet, boeieh, maak muziek voor mezelf en kan nog zover doorgroeien.. kijk naar alle grote trance producers.. hoe zijn zij begonnen en wanneer kregen ze succes..

ik heb geen haast :mega:
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
Ik heb wat meer posts van je gelezen en jij bent iemand die nauwelijks inhoudelijk ergens op in gaat.. Eigenlijk zeg je heel vaak alleen maar dat iets niet goed is of wat dan ook. Je schept er blijkbaar genoegen in om gewoon maar wat te bl44ten. Uit niks blijkt dat je ook maar enigzins wat te melden hebt over muziek maken dus ik vraag me af, wat doe je in hemelsnaam op dit synthforum??

Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik wil dit wel even rechtzetten, aangezien Quibbler hier onterecht beschuldigd wordt. Ik heb namelijk ook even gekeken in zijn most recents posts, en ik vind helemaal niet terug wat hierboven staat. Quibbler post op allerlei onderwerpen, post ook eigen tracks, en heeft commentaar op tracks dat varieert van positief tot negatief, waarbij negatief commentaar gewoonlijk onderbouwd wordt door argumenten.

Dit neemt niet weg dat ik zijn eerste reactie wat ongenuanceerd vond, maar om hem daarom zo'n enorm stigma op te plakken is volkomen onterecht. :smeris:
 
Klopt, maar ik vind dat je hem redelijk ver onderuit haalt en daarmee creƫer je bij anderen een bijzonder negatief beeld van hem. Aangezien dat in dit geval volkomen onterecht is, vind ik dat daar wel iets van gezegd mag worden. Vandaar.
 
dus.. zullen we nu weer lekker dingen over mn track gaan posten in deze thread?

om de een of andere vage reden moet ik heel erg denken aan t woord "offtopic"
 
:walker:

:okdan: Hey prime! echt als dit beter is afgemixed zeker een super nummer.
Probeer een andere vettere kick, en niet zon standaard 909 kickje.

- Begin met een vette kick, voeg nu je bassline toe en regel dit al vast op elkaar af (scheelt je straks een heel eind met het afmixen). Dit is namelijk de basis, Als die al niet goed is kun je dit in de eindfase nooit meer rechttrekken.

- Als je dit hebt gedaan voeg je de strings en lead sounds toe> je zult nu zien dat je de frequenties op de basis kunt afstemmen, zo zit je de kick en bassline niet meer in de weg.

Ga met deze raad aan het sleutelen, en wie weet zien we jou op het volgende id&t trance album verschijnen

Succes :okdan:
 
Origineel geplaatst door moderycia
:walker:

:okdan: Hey prime! echt als dit beter is afgemixed zeker een super nummer.
Probeer een andere vettere kick, en niet zon standaard 909 kickje.

- Begin met een vette kick, voeg nu je bassline toe en regel dit al vast op elkaar af (scheelt je straks een heel eind met het afmixen). Dit is namelijk de basis, Als die al niet goed is kun je dit in de eindfase nooit meer rechttrekken.

- Als je dit hebt gedaan voeg je de strings en lead sounds toe> je zult nu zien dat je de frequenties op de basis kunt afstemmen, zo zit je de kick en bassline niet meer in de weg.

Ga met deze raad aan het sleutelen, en wie weet zien we jou op het volgende id&t trance album verschijnen

Succes :okdan:

ja, ik zocht al naar de juiste volgorde, bedankt! wat ik de laatste keren heb gedaan is de leads en arpi's eerst op elkaar afstemmen en dan de rest, dus ik deed t oa verkeerd om :D

maar ik ga deze denk ik niet meer remasteren, maar eerst met sounddiver wat eigen sounds maken en dan deze geleerde les in een nieuw nummer verwerken.

tevens hardstikke bedankt voor het complimenteuze commentaar op de muziek anzich :D

alleen ID&T is mij wat te groot (voor zover ik t voor t kiezen heb ;) )
 
Back
Top