Uit welke softsynth orchestrale geluiden??? plz help me! :D

Mike Rockmore

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2003
Berichten
903
Locatie
Groningen
Oke gasten zoals ik al in een vorige thread vroeg.. Ik heb een leuk introtje liggen de beats liggen klaar maar mijn rave geluidje wordt mij sterk afgeraden op dit forum.

Vin em zelf ook wel saai worden op den duur daarom ben ik opzoek naar een orchestraal geluidje ala tiesto traffic (nee iik wil niet tiesto nadoen dit komt alleen het dichst in de buurt van wat voor geluid ik wil hebben) zeg maar een alles omvattend geluid een geluid waar je kippenvel van krijgt, beetje veel gevraagd misschien maar tiesto;s gearlist is ook niet te vinden.

De Superwave8 is mij al aangeraden graag wat meer adviezen :halleluja

Grtz Mike
 
tiesto's recording label

tiesto's recording label

misschien moet je ff kijken op: http://www.blackholestudio.net/
Tiesto's recording label heet blackhole. Maar ik weet niet of dit de juiste is.............

Pulsar, Triton, Z1, TR-rack, SY77, JD990, JV1080 en Cheetah S6.
 
Een orchestral is niet zo'n gruwelijk fascistische klinkende Tiestostring. Ik zou meer kijken in de hoek van Halion String edition, of Spectrasonics Atmosphere.
 
Suit yourself dude,,, maar haal dat onderschrift"god made me funky"dan maar weg, want als er iets niet funky is.

verspil je tijd toch niet aan die crap joh,,,,, leer gewoon je eigen stilo en bouw dat uit,,
 
De essentie van het experiminteren is nou juist dat je nieuwe wegen inslaat, dingen gaat ontdekken. Als jij die uitgekauwde sound voor de 1238098098ste keer opnieuw wilt doen, ga dan vooral je gang jongeman.:walker:
 
Origineel geplaatst door bobaphat
De essentie van het experiminteren is nou juist dat je nieuwe wegen inslaat, dingen gaat ontdekken. Als jij die uitgekauwde sound voor de 1238098098ste keer opnieuw wilt doen, ga dan vooral je gang jongeman.:walker:

Je hebt een punt moet ik toegeven maar het is niet zo dat ik hiermee een serieuze kans wil hebben om iets te releasen het is meer voor de gein voor mezelf, kijken of ik zoiets ook kan maken. Tis beter een leuke nieuwe weg in te slaan dan iets voor het 400ste keer te maken, maar goed voor mij om iets die richting op te doen is pretty nieuw. Wou gewoon eens proberen om een soort van stamper tune te maken mag dat :luv: maar goed nu weer ff ontopic laten we deze nutteloze discussie nou maar hierbij laten jij hebt een punt ik heb een punt zo zit het :okdan:

En chrizz die Superwave8 komt wel erg in de buurt idd. Ik heb em al uitgeprobeerd, maar heb je ook nog andere softsynths misschien?
 
Re: tiesto's recording label

Re: tiesto's recording label

Origineel geplaatst door Nouveau
misschien moet je ff kijken op: http://www.blackholestudio.net/
Tiesto's recording label heet blackhole. Maar ik weet niet of dit de juiste is.............

Pulsar, Triton, Z1, TR-rack, SY77, JD990, JV1080 en Cheetah S6.

Kheb op de site gekeken dit is hardware toch? zijn hier ook softsynht versies van te krijgen ? :confused:
 
Hi Funka De Lic,

Probeer deze eens: er zijn wat mp3 demos en ook een demoversie van deze Vsti op die pagina. Ik ben er bijna zeker van dat je hier wat geluiden zult vinden die je bevallen. Anders kan je die gewoon zelf programmeren.

http://www.rgcaudio.com/z3ta+.htm


Ik denk dat vele forummers deze Z3ta gebruiken, en ook erg goed vinden.



Take care

Ef
 
Als jij die uitgekauwde sound voor de 1238098098ste keer opnieuw wilt doen, ga dan vooral je gang jongeman

Hee Boba, heb je niet toevallig nog wat analoge gear staan? Zijn die ook niet toevallig al 12871654 keer gebruikt in
producties? Het enige wat hij geeft is een referentie/verwijzing naar die string van tiesto :)
Maar je hebt gelijk dat je idd je eigen wegen moet :walker: voor de sound die je zoekt..

Heb je Absynth al eens gechecked mr Funkadelic? Daar heb ik toch wel hele vette en wanneer gelayered vooral warme strings uit horen komen. De FX en leads zijn ook zeer o.k. uit Absynth.
En het orchestralpakket van Vienna heb ik ook goede dingen over gehoord/gelezen

gr, Sander
 
voor Funkadelic

voor Funkadelic

Ik denk dat je het beste zoiets als reaktor kan gebruiken. Misschien zit in Atmosphere ook een tiesto-achtige string (wordt in iedergeval voor strings oa een jp gebruikt)
En Pulsar is zeker wel software (met een pci kaart). Als je nr's hoort die met de pulsar gemaakt zijn doen de geluiden mij een beetje aan de kstation denken. Ben trouwens geen kstation fan.

Maar als je zekerheid wil hebben dat je hetzelfde softsynthtje als tietso heb; koop dan albino.
 
Ik denk dat je het beste een Softsampler kunt gebruiken en dan bijvoorbeeld
de CD Advanced Orchestra Strings en voor synthstrings bijv de XXLarge String Machines.
 
Maar als je zekerheid wil hebben dat je hetzelfde softsynthtje als tietso heb; koop dan albino.
Weet je zeker dat Tiësto de Albina gebruikt? Dat mag je van mij best wel ff toelichten.
 
midioot: zie rp web.
click daar albino aan
 
Back
Top