[Hardhouse/Trance] Mike Rockmore Vs. Fatz - Back In Time

Mee eens mee eens mee eens. Vandaar ook de vraag in mijn vorige bericht, zal ik em gaan flangen of fliteren of iets in die richting, maar ik zit zowiezo te spelen met de gedachte om er een beter orchestraal gelud op te gooien, verder als ik em zelf luister zijn de breaks te lang en idd te voorspelbaar dit komt omdat we het heel dom naar een maatstaf hebben gemaakt. Het geluidje greep ons gewoon aan waardoor we ervoor kozen, ik probeer nu ook een andere melodie lijn te creeren die feller is etc.

En gelukkig hijs niet vals dat zou wel een hele grote afgang zijn :stupid maar ik post em zodra ik er tevreden mee ben wat ik nu niet ben :D

Grtz Mike:W
 
Origineel geplaatst door Funkadelic
En gelukkig hijs niet vals dat zou wel een hele grote afgang zijn

Niet vals, maar voor sommigen vreemd :)
Tja, ik ga ook wel eens naar concerten van Tibetaanse tempelzang en dat kost een hoop concentratie en inleving!

Maar experimenteer lekker door. Ik raad je aan zoveel er in te gooien, dat jezelf zegt: "Uhhh... da's beslist te veel en daarna weeer lekker schrappen." En denk er om: "Kill your babies!"

Wout
 
Om nog ff terug te komen op dat rave geluidje, omdat je er zelf nogal enthousiast over was....

Mischien moet je overwegen om naar een andere muziekstijl over te stappen.Zoals jij het gebruikt klinkt het toch wel een beetje uit de mode,maar in de hardstyle-scene is dat wel nog helemaal hot.Ik heb als voorbeeld een klein fragment toegevoegd van de laatste Qlimax cd (klein fragment dus geen warez). Dus... mischien een idee om je nummer eens een hele andere richting te geven.Of je moet inderdaad gewoon house maken ,wat je het liefste doet.Maar het is nu eenmaal een feit dat iedere stijl aan een paar basisregels verbonden is.

 
Back
Top