[HIPHOP] BOPH3 beats enzo

BOPH3

www.hadrie.nl
Lid sinds
4 december 2003
Berichten
136
Locatie
Amers4th
Mensen, ik ben dus BOPH3, en ik ben een hiphop producer,
ik prop mezelf niet egt in een hokje, want ja ik doe ook andere dingen...

ik heb een jaar geleden een paar beats gemaakt die door mijn hiphopgroep afgekeurd werden of dat er betere beats door mij gemaakt waren voor bepaalde tracks, maar die ik wel leuk/lief vond klinken : die staan op mijn Soundclick
zie maar of jullie het leuk vinden!!!


hou in je gedachten dat het oud is, ik veel vooruitgang heb geboekt, en dat het zeg maar B-beats zijn...


Peace, vrede en rustigggggggggggg
 
Goeie soundscapes, beat is lekker, zit wel goed in elkaar veel afwisseling ook kwa beats. Sommige wisselingen zijn een beetje te vooral die op 3:35 naar die rhodes.

Conceptueel snap ik dit nummer niet zo, op 2:40 komt er zo'n stukje in van een commercieel stukje,, ik weet nu niet of je het allemaal zelf gemaakt hebt of dat er loops in zitten.

Soms fade je de beat eruit, en weer een ander erin.... Ik snap de bedoeling nog niet echt. Maar dat je wat kan, hoor ik iig wel.

Blijven brouwen die beats...

vrede uit makker
 
thnx man,

het idee was zeg maare zo:
ik had 200 beats gemaakt ofzo toendertijd (na 6 maanden ofzo en ik maak nu denk ik 1,5 of bijna 2 jaar beats...)
en ik vond dat ik wel wat mocht laten horen enzo ik geloof dat er 15 beats inzitten, zelf gecomponeerd, gesampled en beide ...


De Hele track was gemaakt om te laten horen wie bopper was toendertijd...en nog steeds vind ik er leuke dingen tussen zitten...

En overgangen, was en BEN ik nog niet zo goed in :P haha

maar komt goed ik blijf bezig, en ik ga hard rippen zo ;)


thnx voor je kritieken...peace
 
Back
Top