Muziek PC 1000 euro

Lijkt me een prima systeempje (seagate, fanloze GPU), kan je zelf later nog wat proberen door fans te vervangen door stillere.

Grtz,
Jeroen
 
Totaal 950 euro, inclusief 50 euro assemblage kosten. K kan het natuurlijk ook zelf doen maar dit leek me makkelijker en beter ivm garantie enzo.
Dit is zonder die Antec kast van 109 euro omdat die bij Tweakers (ofzo) vandaan komt.
 
K zag wel dat ie nog een paar prijzen had aangepast waar ie nog wat aan mocht doen, dus dat zal ook wel een beetje schelen.

Ben echt benieuwd hoe dat loopt man, k heb nu een Intel Celeron 733 met 256 ram en dat loopt al niet slecht voor wat ik er op doe.
 
Vraagje, toch voor die Antec gekozen omdat ik daar zo op liep te geilen?
Graag dat ik weet of het je bevalt of niet. :)

Maar dit lijkt me een puik systeempje hoor. :)
 
@ Fuse
Je hebt die kast id onder de aandacht gebracht bij me. Ik heb natuurlijk wel op die site gekeken en er stond dat het een hele stille kast is met een stille voeding en fan. Daarbij komt ook nog dat ik hem wel mooi vind en dat ie afsluitbaa is zodat er bv witte cd rom in kan. En daarbij komt ook nog dat als je een andere kast neemt daar meestal al een voeding in zit dus die zou ik da ntoch vervangen en dan ben je kwa kosten minimaal net zo veel kwijt, dan wel niet meer, als je er een losse stille voeding bij koopt.

Als het hele zaakje draait laat ik je ff weten hoe of wat.

@ Svart rose
Tja, ik heb hier veel gelezen en het 1 en ander gevraagd. Hier zitten de mensen met kennis en ervaring, ik ga dan niet eigenwijs lopen doen en dan toch iets anders aanschaffen of bezuinigen op een paar tientjes ;)
 
Zo heb gister ff me PC opgebouwd.
De kast van Antec is een mooie kast met handig deurtje en rubberen ophanging voor de HD. Die krijg je er trouwens zo uit, soort kliksysteem. Klik systeem hebben ze ook bij de slots voor de CD-roms gebruikt maar als je iets te hard druk dan druk je de cd-rom helemaal terug in de behuizing, das wel een groot nadeel maar daar vinden we wel wat op. Misschien ff klein puntje kit ertussen of tape (zou niet moeten eigelijk).

Omdat ik nog aan het opbouwen ben is de zijkant nog open maar zelfs nu is ie veeeeeel stiller als mijn oude PC man.
Vanaaf ga ik progs instaleren en dan laat ik wel ff weten hoe alles loopt.
 
Back
Top