[acid/electro] 303 anyone?

als die 303 in 16en loopt is dat wel erg druk, varieer dan minstens in toonhoogtes. Verder leuke track, de drums grooven wel lekker. Maar je hebt een 808 nodig :)
 
Origineel geplaatst door Arv

303, was het maar waar.. het is een plugin.. Ik heb de RS7000 midi gesynced met Cubase SX+plugin, waardoor ik toch gewoon mijn RS7000 kan gebruiken als sequencer. Handy dandy zou ik zo zeggen!

Gaat dat vlotjes dat syncen met Cubase? Ben van plan een RS7000 te kopen om samen met SX te gebruiken...
 
sure.. maar je kunt hem ook zelf maken natuurlijk als je net als ik de Atari emulator gebruikt (of je hebt nog een atari) + dat programmatje STSpeech.. vul de text in, opnemen en voila!

maar als je daar geen zin in hebt :D

zie onder

 
Origineel geplaatst door Sycorax
Gaat dat vlotjes dat syncen met Cubase? Ben van plan een RS7000 te kopen om samen met SX te gebruiken...

het is net andersom. Ik gebruik SX als master en de RS7k staat dan in MIDI sync (+machine control aan). In cubase staat nix meer dan de TB303 plugin. Ik heb voor deze optie gekozen omdat ik de audio dan makkelijk tegelijk kan opnemen in dezelfde project file.
 
Origineel geplaatst door Arv
sure.. maar je kunt hem ook zelf maken natuurlijk als je net als ik de Atari emulator gebruikt (of je hebt nog een atari) + dat programmatje STSpeech.. vul de text in, opnemen en voila!

maar als je daar geen zin in hebt :D

zie onder

thanx!
 
Back
Top