[track] the outcome, trance, electro?!?!?!

Unic

El Musica
Lid sinds
3 Maart 2003
Berichten
2.987
Locatie
Nederland
Hello!!!!

Ik heb dit nummer een tijd geleden al eens in een ander vorm ns gepost, maar kwam hem weer eens tegen, en dacht laat ik hem toch posten, is de wat "ruigere" versie zeg maar. :)

hij is wat te hard opgenomen helaas, maar ik speel dit nooit meer na, omdat alle partijen handmatig zijn ingespeelt.

Ik vind hem erg lekker klinken, lekker opzwepend.

commentaar altijd welkom. Ga er alleen niks meer mee doen. harharhar:D

roland d70, yahamahs7, rebirth:)

Vriendelijke groet!!the outcome 2
 
Interesant, op zich buiten die te harde opname is de balans redelijk te noemen...

Beetje back to the 80's synth-pop.... Niet echt wereldschokkend, maar als de opname iets beter was geweest, was het zeker een track die in mijn bewaar-folder was gekomen.
 
hmmm, klinkt echt lekker, een track die ik vaker zou opzetten als je het wat zachter had opgenomen, vooral het refrein waar alles bij elkaar komt klinkt echt goed. Jammer dat je er niks meer mee gaat doen. Ik zou het nog een keer opnemen, en luisteren naar deze opname zodat je het misschien nog een keer handmatig kan inspelen.
 
ik zal ff de andere versie posten, die wel geluidstechnisch klopt. Heb ik al eens eerder gepost dus, maar misschien dat je hem hebt gemist.
Alleen mist die wat van de spirit die deze wel heeft.
Dus erg moeilijk om zoiets weer te benaderen, hoewel in de andere versie iets andere geluiden zijn gebruikt.:)


misschien als ik eens een hele goede bui heb, dan poog ik hem opnieuw te maken:)
 
Een vrolijk nummertje. Na anderhalve minuut wordt de 'harde opname' best wel storend waardoor het niet zo aangenaam meer luisteren is. Daardoor gaan er wellicht ook heel wat subtiele achtergrondgeluiden verloren.

Hopelijk ben je nog eens in een heel goede bui want ik zou het graag nog eens horen maar dan iets zachter opgenomen.
 
Back
Top