• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Softspul ruilen tegen Hardspul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Ja ik weet het wat ik nu vraag is gewoon gek en ik vraag me zelf ook af of het nut heeft dit hier te plaatsen :stupid

Maar goed toch maar to the point..

Nog niet zo lang geleden (+/- 2 jaar) ben ik helemaal overgegaan op Software maar nu begint het weer te kriebelen en wil ik weer een MPC2000 (XL) terug maar de portemonnee laat het nog niet helemaal toe :(
Dus probeer ik het ook ff op deze manier.

Ik heb dus te bieden:

Steinberg Cubase SX 1.06 (met USB Dongle)
Native Instruments Kontakt 1.02
Waves Renaissance Collection Native 3.6
TL-Audio EQ-1 (Software EQ-Plug in)

Allemaal LEGAAL en in doos...(geen kopieen,cracks,demo's of dat soort fratsen gewoon het originele spul)


Tja verklaar me maar voor gek maar wie niet waagt die niet wint dus.....heb je interesse PB me dan heb je geen interesse PB me dan a.u.b. niet!!
Alles is bespreekbaar dus kom maar op !
 
Mmmmm ff een Update
Mag ook los verkocht worden MAAR dan moet ik wel alles kwijt kunnen en de Sequenser gaat dan als laatste (Logisch natuurlijk)


Toch prefereer ik een ruil dus alles in een keer tegen een MPC (mits mogelijk)
Mag wel je bod mailen voor de Software maar als er iemand is die dus een MPC opwerpt is dan de gelukkige (ik hoop dat jullie dit begrijpen) :biertje:


M.v.g. Kevin
 
Prijsindicatie:

Steinberg Cubase SX 1.06 - 525 €
Native Instruments Kontakt - 200 €
Waves Renaissance Collection 3.6 - 150 €
TL-Audio EQ-1 - 100 €

Alles samen voor 900 €
Of dus nog liever een ruil tegen een Akai MPC 2000XL
 
Mmmmmm sorry weer een schupke en SX mag naar 350 €
 
Besef dat m'n prijzen wat aan de errug hoge kant waren.... Dus weer een update cq prijsverlaging



Steinberg Cubase SX 1.06 - 300 €
Native Instruments Kontakt 1.02 - 140 €
Waves Renaissance Collection Native 3.6 - 140 €
TL-Audio EQ-1 (VST Plug in) - 100 €

Of alles samen (heb ik het liefste natuurlijk) 650 €
 
Cubase SX is weg MPC 2000XL is binnen rest blijft nog ff...

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top