Niets - Nothing

Niets

Ingeburgerd
Lid sinds
14 juni 2018
Berichten
51
Locatie
Amsterdam
Na aanleiding van de "budget jam" die ik had gedaan in een ander topic toch de Kawai K1M een tweede kans gegeven. De akkoorden worden met twee patches gespeeld in deze track (die strings! :halleluja) Ik heb de Kawai door een cheap-o Behringer RV600 reverb pedaal gehaald en wat resulteerd is deze sound. De drums zijn afkomstig van een Drumbrute (wel gemultitracked) en de lead komt uit de Waldorf Pulse 2. Zelf heel tevreden met het resultaat gezien er geen samples/VST synths aan te pas zijn gekomen. Snelle mix/master patsboem, hoop dat jullie het ook mooi vinden:

https://soundcloud.com/nietsmusic/nothing
 
Niets! Dit is niet nothing, dit is veel met weinig. Het bewijs dat het om de kok gaat, niet de keuken!
 
Bedankt voor de motiverende reacties allemaal! Goed om te horen dat de gekkigheid die ik maak in mn hok niet alleen bij mijzelf in de smaak valt.
 
Klinkt zeer goed en professioneel voor een jam met een "achterhaalde" synth (Kawai K1M voor die geweldige strings) en een soms wat verguisde drumcomputer (Drumbute). Zeer indrukwekkend! 'T zit 'm niet in de apparatuur, maar in de creativiteit v/d maker. :)
 
Back
Top