• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Triton Classic full options

VlEen

Ouwe rot
Lid sinds
5 november 2002
Berichten
3.240
Locatie
Lelystad
Ik wil mijn Korg Triton ruilen voor een Yamaha Ex5 of Ex5R, maakt niet uit wel of geen uitbreidingen...liefst wel natuurlijk :D
De Korg is in goeie conditie, heeft scsi, volledig geheugen en het Korg Z1 (MOSS) board in gebouwd. SCSI cd speler erbij en eventueel zipdrives, heb er verscheidene zowel 100 als 200 MB drives plus schijven natuurlijk. Tevens heb ik erg veel scsi kabels zowel met grote als kleine aansluiting...
1 minpuntje, ben 2 draaiknoppen kwijt maar die heb ik vervangen met 2 andere.
Richtprijs voor de Triton omdat het moet hangt samen met de duurste Ex5 die ik van de week ergens zag op het internet, 650 euro...
Ik heb geen vervoer dus als je interesse hebt moet je naar het Midden des lands...
 
Back
Top