Toneboosters ReelBus 4 VST

Beetje flauw, het is slechts bling, maar ik mis wel echt het tape-thema van de gui tov versie 3


Extra functionaliteit is top, dus daar ligt het niet aan...
 
Dit is een tape-simulator, niet perse een delay. Als in hij simuleert opname naar tape met wat foefjes die je met echte tape ook kunt doen.
 
Ok! Ik dacht dat het om tape delay ging. Even hierin verdiepen en wat voorbeeldjes luisteren


Je hem zonder je daw,hd of mailbox te 'vervuilen' de demo uitproberen. Volgens mij werkt de demo als de betaalde versie, alleen kan je de settings niet opslaan.
 
Heb pas de TrackEssentials en de BusTools gekocht en mijn 1e indruk is erg goed. Een koopje!
 
Da's niet duur nee. Voegt het wat toe als je Satin al hebt?
 
gewoon gekocht. was al fan van de vorige

geen flauw idee wat alle knopjes doen maar vind het gewoon een tof ding
 
Toch vind ik het jammer dat Toneboosters niet aan het AAX formaat doet. Ik gebruik liever geen vst/au - aax wrapper, door slechte ervaringen hiermee.
 
Ongeveer een jaar na de release. Zien jullie weleens kortingsacties voor deze plugin voorbijkomen?
 
Nee nooit. Zie de prijs van de plugins; tov andere plugins krijg je permanent korting. :)
 
Demo is onbeperkt bruikbaar, dus mocht je het toch te duur vinden verplicht niemand je om te betalen.
 
Reelbus 4 is op zich de 39 euro wel waard als je een dergelijke plugin nog niet hebt. Maar als je in mijn geval eigenlijk maar een beperkt deel van de plugin (met name de Tape Wear) zal gebruiken, omdat je al diverse tape plugins hebt, dan is het wat aan de dure kant. De introductieprijs van 20 euro echter zou ik er wel voor over hebben.

Maar een demo gratis gebruiken, omdat de ontwikkelaar geen beveiliging heeft ingebouwd om misbruik te voorkomen, dat zit bij mij niet lekker. En ik denk ook niet dat je me daadwerkelijk aanspoort om dit te doen. ;)
 
Reelbus 4 is op zich de 39 euro wel waard als je een dergelijke plugin nog niet hebt. Maar als je in mijn geval eigenlijk maar een beperkt deel van de plugin (met name de Tape Wear) zal gebruiken, omdat je al diverse tape plugins hebt, dan is het wat aan de dure kant. De introductieprijs van 20 euro echter zou ik er wel voor over hebben.

Maar een demo gratis gebruiken, omdat de ontwikkelaar geen beveiliging heeft ingebouwd om misbruik te voorkomen, dat zit bij mij niet lekker. En ik denk ook niet dat je me daadwerkelijk aanspoort om dit te doen. ;)


Natuurlijk spoor ik je niet aan om hier 'misbruik' van te maken. Wie weet ben je het op een gegeven moment zat om op DEMO te klikken en het daarom toch maar aan gaat schaffen. :D
Je zou jouw verhaal voor kunnen leggen bij toneboosters en wellicht valt er onderling iets te regelen. :eureka:
Het bedrijf zit in Nederland.
 
Back
Top