• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg M1 soft synth

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.473
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
* de Frontier Alphatrack met originele doos. zonder usb kabel.

in goede staat. heeft zijn werk goed verricht, maar door de aankoop van een mackie controller universal overbodig geworden.

zelfs met cd-rom! (maar zal wel zeer verouderd zijn...)

goed, de drivers staan online, incluis handleidingen en de benodigde plugins voor veel programma's/DAWs. reason heeft zijn eigen plugin, die ondersteunt de alphatrack nog uit zichzelf.

ik kan de werking garanderen voor b.v. cubase 9.5 pro onder windows 7 64 bits.

ik heb 'm aan de praat gekregen met reason onder windows 10, door een vreemde truc. niet voor de hand liggende aktie. of dit reproduceerbaar is weet ik niet en of het voor cubase of ander DAWs werkt weet ik niet.

een uitgebreidere vorm van de presonus faderport; scherm, en 3 touch gevoelige V-Pots. toewijsbare funktieknoppen, en sowieso veel knoppen én de prachtige jog/shuttle strip, waar ik 'm eigenlik voor heb gekocht. heel erg handig om door een projekt te

zeer gevoelige motorized fader. kortom perfekt ding.

vraagprijs: €30, eksklusief verzendkosten.

* de Korg padKONTROL. in goede staat. witte uitvoering. zeer aanslaggevoelig, en nauwkeurig, en een heel fijn x-y pad, maar kwa ruimtegebrek en overbodig zijn (al zou ik 'm te liefst behouden, maar goed, te veel is te veel... de maschine mk3 b.v. is even fijn) gaat ie weg.

géen originele doos.

vraagprijs: €65, eksklusief verzendkosten
 
Last edited by a moderator:
Frontier Alphatrack is gereserveerd.

price drop voor de korg padKONTROL €60

en er komt bij een;

BCF 2000 voor €90

die wilde ik er al aan toevoegen, maar ik heb nog geen geschikte doos en materiaal, voor de BCF 2000 om hem goed kunnen te verzenden, dus dat kost even een paar dagen (waarom zo lang? ik ben zo langzaam...)

de BCF 2000 is in goede staat, alle faders werken naar behoren, evenals de knoppen en V-Pots. led's in goed konditie. in perfekte staat (wellicht wat minieme gebruikssporen).

ik heb 'm een aantal jaren in Mackie Control mode gebruikt, waar ie erg fijn voor is, ook onder cubase 9.5 pro zijn alle belangrijke zaken bereikbaar.

reden verkoop: de al eerder genoemde mackie control universal.
 
* de Korg padKONTROL. in goede staat. witte uitvoering. zeer aanslaggevoelig, en nauwkeurig, en een heel fijn x-y pad, maar is overbodig geworden en heb geen ruimte om ergens te plaatsen. de maschine mk3 is een waardige opvolger.

€50

* BCF 2000, wereldberoemd, grijze uitvoering, werkt perfekt, is als nieuw. heb 'm jaren in mackie mode gebruikt (onder cubase 9.5, of beter vanaf 7.5, zijn controls wel veranderd, maar nog zeer bruikbaar. bcfview, simuleert, het led display, op je scherm. drivers, bcfview te downloaden via behringer, denk ik nog... anders heb ik ze...).
faders zijn voldoende nauwkeurig. met groot plezer gebruikt, maar ben voor groooter gegaan, de Mackie Control Universal (oud model). wat de BCF 2000 overbodig maakt. het is een erg fijn ding, maar heb geen enkel idee, hoe ie nog in mijn opzet past. genoeg, meer dan genoeg controllers. met pijn in mijn hart, maar er komt altijd een tijd dat je afscheid moet nemen....

€80
 
de korg padKONTROL is verkocht aan een forumlid.

blijft over:

* BCF 2000, wereldberoemd, grijze uitvoering, werkt perfekt, is als nieuw. heb 'm jaren in mackie mode gebruikt (onder cubase 9.5, of beter vanaf 7.5, zijn controls wel veranderd, maar nog zeer bruikbaar. bcfview, simuleert, het led display, op je scherm. drivers, bcfview te downloaden via behringer, denk ik nog... anders heb ik ze...).
faders zijn voldoende nauwkeurig. met groot plezer gebruikt, maar ben voor groooter gegaan, de Mackie Control Universal (oud model). wat de BCF 2000 overbodig maakt. het is een erg fijn ding, maar heb geen enkel idee, hoe ie nog in mijn opzet past. genoeg, meer dan genoeg controllers. met pijn in mijn hart, maar er komt altijd een tijd dat je afscheid moet nemen....
€80
 
nog immer te koop:
* BCF 2000, wereldberoemd, grijze uitvoering, werkt perfekt, is als nieuw. heb 'm jaren in mackie mode gebruikt (onder cubase 9.5, of beter vanaf 7.5, zijn controls wel veranderd, maar nog zeer bruikbaar. bcfview, simuleert, het led display, op je scherm. drivers, bcfview te downloaden via behringer, denk ik nog... anders heb ik ze...).
faders zijn voldoende nauwkeurig. met groot plezer gebruikt, maar ben voor groooter gegaan, de Mackie Control Universal (oud model). wat de BCF 2000 overbodig maakt. het is een erg fijn ding, maar heb geen enkel idee, hoe ie nog in mijn opzet past. genoeg, meer dan genoeg controllers. met pijn in mijn hart, maar er komt altijd een tijd dat je afscheid moet nemen....
€80

er komt bij een korg soft synth:

de Korg M1

€15

(bij deze laatste heb geen enkel idee of de licentie met een transfer toe te doen valt, staat in ieder geval op een apart account)
 
Back
Top