Child of arT - the DJ

Child of arT

Ouwe rot
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
1.946
Locatie
Heemstede.
Tot mijn stomme verbazing viel deze track heel goed bij mijn vrienden en kennissenkring. Ik vond hem wel goed genoeg om hem op SoundCloud te zetten maar ik had niet verwacht dat hij zo goed ontvangen zou worden.

De drums komen uit de Arturia DrumBrute en er zit een Oldskool Dance-Chord uit de jaren negentig in.

https://soundcloud.com/child-of-art/the-dj

Enjoy zou ik zeggen!

gr,
Child of arT.
 
niet slecht, maar die lead melodie mag écht wel gevarieerd worden.. altijd maar diezelfde "stabs", het leidt me af.. Ook de percussie mag luider, staat veel te stil hier.. Good luck man ! :)
 
In het begin vind ik de mix een beetje uit balans, dat wordt na de helft beter met de overgangen daar maar in het begin klinken vooraal de drums een beetje all over the place naar mijn mening. Ben het er wel ook eens dat er iets meer variatie in mag.

Wel tof is de 90's vibe:dj: de partijen die erin zitten werken lekker samen.
 
sja, over variatie, het is niet dat ik er een afkeer van heb, maar repetitief is wel mijn ding...........
ik merk niet op dat het niet gevarieerd genoeg is.
het is een nummer dat ik meerdere keren moet luisteren, ik vind m wel gelijk goed, heeft hele maffe dingen in zich, i like. maar sommige nummers geven zichzelf pas geheel weg naar meerdere keren luisteren. dat heeft niets met de kwaliteit van een nummer te maken.

tweede keer luisteren; dan hoor ik hoe alles goed op elkaar is afgestemd, het maffe blijft, ik weet het niet beter uit te drukken, maar dat bedoel ik louter positief.

de mix is wellicht anders dan anders, maar werkt -naar mijn gevoel- goed voor dit nummer.
 
Back
Top