Yamaya Tyros

Het lijkt wel of Yamaha aan het afstappen is van de nummertjes en meer naar de exotische woorden overstapt om zo hun nieuwe producten aan te kondingen.
Enfin, dus een opvolger van de PSR9000 wat eigenlijk meer een synths was met PSR goodies er aan toegevoegd. (Vergelijkbaar met de Motif serie en RS7000's)
Misschien voor de synthfreak iets minder interessant maar wellicht dat dit een tipje van de sluier aflicht en nieuwe PLG boards laat debuteren of het pad effend voor een Motif rack versie. (die er eigenlijk al lang zou moeten zijn IMHO)

http://www.europeanmusician.com/catalog/images/Tyrosshop.jpg

Meer info:

http://www.europeanmusician.com/catalog/product_info.php?cPath=&products_id=4574
 
Last edited by a moderator:
OW, iets van onze site rippen???

hehehehehehehehehehe

Ik heb wel een groter plaatje.
Ik heb deze foto gemaakt op de Yamaha dealerstant op de messe in Frankfurt.

Dij was alleen voor dealers te zien, en niet voor het publiek.
En we worden op div. op internet genoemd om deze eerste foto's van de nieuwe Tyros!

ps.: de banner is NIET om reclame te maken, maar om de foto een beetje te beschermen. U snapt wat ik bedoel!
 

Attachments

  • dsc00058.jpg
    dsc00058.jpg
    22,3 KB · Bekeken: 121
Krijgen jullie hier geen gezeik mee? Dat jullie de informatie over het ding al zo vroeg naar buiten lekken.

Nou ja, in ieder geval weer een scoop d'rbij zullen we maar zeggen. ;)

Vond het trouwens wel irritant dat ze die 02r96 niet aan het publiek lieten zien hoor. Yamaha heeft af en toe van die rare trekjes hoor. Ook al maken ze prima spul.
 
tjezus, is dat de nieuwe board computer van de enterprise?
Ik ben niet zo gek op all in studio's

J-Run
 
Origineel geplaatst door bambamstudio

En de nieuwe o2r was wel te zien, alleen hing ie aan het plafond.

Dan heb je niet goed gekeken, ik heb lekker aan de knopjes mogen zitten. :p
In de dealerruimte.......
 
Origineel geplaatst door BasicSystem
De nieuwe O2R niks aan te zien ??

Het is een schitterend mooie tafel !!!

En het was inderdaad heerlijk koel en aangenaam in de afgesloten ruimte waar de DM 2000 en de nieuwe O2R stonden. 8)

groeten

basicsys

Hebben die ook airco dan? Dah's stoer! ;)
 
Ik heb gisteren op Strijp kermis van een Tyros mogen genieten, maar het viel mij echt niet tegen. Leuke trompetten, saxofoons en gitaren kwamen daaruit. Ik meen het serieus. Echt goed.
 
Back
Top