Bad Luck (lo-fi jam met Digitone en V-Machine)

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Klein minimaal lo-fi jammetje met wat extra intensiteit van de heer Joe Savage.
Hoop dat jullie hem leuk vinden :okdan:

 
cool en chill, I liked it ! :)

Een vraagje : Iets dat lo-fi is gemaakt, kan men dat ook op discotheek speakers draaien ? Of krijg je dan een vervormd geluid in de zaal ?
 
cool en chill, I liked it ! :)

Een vraagje : Iets dat lo-fi is gemaakt, kan men dat ook op discotheek speakers draaien ? Of krijg je dan een vervormd geluid in de zaal ?

Dank voor het luisteren en je reactie :okdan:
Het geluid is al vervormd dus dat zal op discotheek speakers niet anders zijn 😉

Erg goed :halleluja

Top! Bedankt voor het luisteren en je reactie :okdan:
 
Knap gemaakt weer. De muziek is heerlijk laidback.

Ik ben, in tegenstelling tot veel eerdere nummers die ik van je heb gehoord, niet kapot van de vocal. Die vind ik er niet zo bij passen, qua melodie maar ook qua sfeer. De zang is nogal aards en doorleefd en de muziek eerder hemels en clean. Ik denk dat het nummer zonder zang ook prima tot zijn recht komt.
 
Knap gemaakt weer. De muziek is heerlijk laidback.

Ik ben, in tegenstelling tot veel eerdere nummers die ik van je heb gehoord, niet kapot van de vocal. Die vind ik er niet zo bij passen, qua melodie maar ook qua sfeer. De zang is nogal aards en doorleefd en de muziek eerder hemels en clean. Ik denk dat het nummer zonder zang ook prima tot zijn recht komt.

Veel dank voor het luisteren en je reactie! Ik zat er stiekem al een beetje op te wachten, vandaar dat ik naast de video versie tegelijk ook een instrumentale versie op Soundcloud had gezet :okdan:

https://soundcloud.com/rephazer/rephazer-bad-luck-instrumental
 
Kippenvel! De muziek is inderdaad hemels... of een onderwaterdroom, je drijft in het oneindige. De vocal haalde me wat uit dat gevoel. Niet omdat ik hem niet vind passen hoor. Ik vind hem heel erg goed passen zelfs. Maar meer door de manier waarop hij is gemixt. Behoorlijk in your face. Ik zou het eens proberen met een hele bak reverberoverheen. Verder weg, maar net zo intens.
 
Kippenvel! De muziek is inderdaad hemels... of een onderwaterdroom, je drijft in het oneindige. De vocal haalde me wat uit dat gevoel. Niet omdat ik hem niet vind passen hoor. Ik vind hem heel erg goed passen zelfs. Maar meer door de manier waarop hij is gemixt. Behoorlijk in your face. Ik zou het eens proberen met een hele bak reverberoverheen. Verder weg, maar net zo intens.

Dank dokter! De vocal heb ik bewust rauw gemixed.. eigenlijk letterlijk de YouTube video van Joe Savage over die van mij geplakt met weinig tot geen aanpassing, behalve wat compressie.
Geen aanpassingen verder aan timing van de zang en vond het grappig passen, maar je hebt gelijk dat deze wat meer aandacht had mogen krijgen ;)
 
Ik vind de vocals zo wel lekker, geeft het gevoel alsof hij er zelf gewoon wat overheen improviseert. Lekkere track, heerlijk chill. En met dit weer voeltie goed!

:okdan: top! Blij dat ie in de smaak valt!

Koel weer Marc! Beetje BoC achtig, de tape wrinkle werkt goed iig :) Hier op de koptelefoon lijkt de vocal soms een beetje los te staan van de track, misschien omdat hij helemaal droog is? Maar past wel verder, mooi stukkie werk weer!

Bedankt Six! Vocals zijn inderdaad erg droog wat een beetje raar contrast geeft. Blij dat je hem verder goed vind :)

Heel tof!

:okdan: bedankt voor het luisteren en de reacties!
 
Back
Top