• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Minikorg 700, Roland α Juno-2, Roland JP-8000, Roland MC-505

e-Rik

Nieuwkomer
Lid sinds
27 april 2015
Berichten
16
Locatie
Alphen aan den Rijn
Beste medemuzikanten,

Even een beetje opruimen. Drie keer Roland, een keer Korg!

Minikorg 700: 900 euro. Mooi retroding en natuurlijk 100% analoog. Zeker met een effectenbak erachter kan hij echt geweldig klinken. Houten rechterpaneel aan de onderkant een beetje beschadigd. Werkt wel prima en ziet er verder ook goed uit.

α Juno-2: 400 euro. Van het bekende Hoovergeluid, maar hij kan veel meer! Doet het goed, ziet er ook nog zeer netjes uit!

JP-8000: 400 euro. Niks te klagen, je kunt hier veel moois uit toveren, zoals de welbekende supersaw, maar ik wil wat anders.

MC-505: 200 euro. Leuk om mee te spelen, deze alles-in-een-groovebox! De presets zijn wat achterhaald soms, maar dat kan ook juist de charme zijn. Makkelijk te programmeren met de vele draaiknoppen, ik heb er ook een memory card bij, dus genoeg opslagruimte voor je patches, patterns en songs. Een klein probleempje met het schermpje, soms vallen stukjes tekst weg, maar dat zijn losse pixels. Het blijft altijd leesbaar.
 
Nu dan maar met plaatjes erbij... Ik heb hem verlaagd naar 600 euro.

Wat ik nog niet had vermeld, ik heb de originele handleiding erbij en een lederen draagtas, die ook erbij lijkt te horen. Er staat geen Roland op, maar hij past er precies in.

Eigenlijk had ik verwacht dat deze als eerste weg zou gaan van mijn spullen, maar er zijn geen echte liefhebbers meer voor dit soort oude bakken, lijkt het.

Op marktplaats is nu 400 euro geboden. Veel te weinig, vind ik eigenlijk, maar ja, als hier niemand geïnteresseerd is, moet ik toch iets.


2cz91qb.jpg

2udz4om.jpg

2dcbxub.jpg

2jbqp94.jpg

2ewhcmd.jpg
 
Wat is dit nu weer? In Internet Explorer zie je wel foto's bij het bericht hierboven, in andere browsers niet! Nog even uitzoeken dus.
 
Back
Top