Happy Trance

ASBAK

The Harmonizer
Lid sinds
27 mei 2003
Berichten
34
Locatie
Noord-Brabant/ oisterwijk
Halleey,

'K heb weer es een nieuw trekkie gemaakt, et slaat nerges op, da weet k ok wel. k heb ook de nodige kritiek al gehad van m'n neef (bekend op synthforum onder de naam roel_en_sam), mar meschien dat iemand op synthforum et nummer wel goed vind.

Stijl: Happy Trance/Dance
Lengte: 2:18
BPM: 170
tijd erover gedaan: 8 uur
Hardware gebruikt: Yamaha RM1x
Software gebruikt: geen
Lengte: 2:18


Op de volgende Link kun je luisteren:

http://www.deadmurder.com/board/two-song.php?id=2502

Ik doe niks meer aan dit nummer, omdat ik het de moeite niet waard vind, Maar ik wil wel graag reacties op dit nummer, of het nou positief (lijkt me onwaarschijnlijk, mar toch...) of negatief is.

De groeten

:dj:
 
Als je toch om een reactie vraag... dan zal ik maar beginnen.


ik vind hem maar nix, je style is happy trance/dance

1 ding is zeker hij klinkt erg happy, misschien een beetje te happy :D
trance >>>:confused:
dance >>>ik kan hier op niet echt dansen

de geluiden komen net als uit mijn keyboard die ik toen ik 6 jaar had gekregen voor mijn verjaardag.
klinkt in mijn oren te eentonig.

volgen mij kan er mooiere dingen gedaan worden met de RM1x

hoop niet dat je teleurgesteld bent met mijn mening.

je vroeg om eerlijkheid . Enzo zie ik het

veel succes met je verdere tracks.

greetz SuperMing
 
kunt ge mij geen directe link geve, want ik kan nooit op dit soort sites, dunno why (ask bill G ;))
 
Origineel geplaatst door supermingwoe
Als je toch om een reactie vraag... dan zal ik maar beginnen.


ik vind hem maar nix, je style is happy trance/dance

1 ding is zeker hij klinkt erg happy, misschien een beetje te happy :D
trance >>>:confused:
dance >>>ik kan hier op niet echt dansen

de geluiden komen net als uit mijn keyboard die ik toen ik 6 jaar had gekregen voor mijn verjaardag.
klinkt in mijn oren te eentonig.

volgen mij kan er mooiere dingen gedaan worden met de RM1x

hoop niet dat je teleurgesteld bent met mijn mening.

je vroeg om eerlijkheid . Enzo zie ik het

veel succes met je verdere tracks.

greetz SuperMing




Bedankt voor je eerlijke antwoord, en je hebt zeker wel gelijk, ik heb er geen effecten opzitten, de melodie slaat nergens op en het is de hele tijd hetzelfde. maar ik weet nog maar net hoe de RM1x werkt, maar dit was mijn laatste slechte track, Ik beloof hierbij plechtig aan alle gebruikers van het synthforum dat ik eindelijk een goed nummer ga maken:halleluja



De groeten
:walker:
 
Ja je moet natuurlijk ergens beginnen :P Een effectje op je "Melodie" geluid . b.v. een delay een reverb en chorus zal het geheel al iets oppoetsen, dan enige variatie in de lengte van de noten (1, 1/2 1/4 1/8 etc.) en de velocity maken het wellicht al iets interresanter vervolgens nog een pan effectje op een tweede stem die de melodie ergens op de achtergrond speelt gecombineerd met een arpegio met een varierende cut off filter maakt het geheel wellicht nog aantrekkelijker...maar jha dan heb je denk ik ook gelijk een heel ander nummer ;) Maar door zelf een beetje te kokkerellen leer je wel je instrument het beste kennen :W Succes
 
Na ja, je schrijft het al op deadmurder: een saai danceliedje met steeds de zelfde melodielijn. Laat ik het daar ook maar op houden dan...

Maar het is wel vrolijk en het zal het zeker goed doen in een kinderdiscotheek ofzo :D
 
Origineel geplaatst door EnTrancer
Na ja, je schrijft het al op deadmurder: een saai danceliedje met steeds de zelfde melodielijn. Laat ik het daar ook maar op houden dan...

Maar het is wel vrolijk en het zal het zeker goed doen in een kinderdiscotheek ofzo :D

haha, dank je wel, toch nog iets goeds aan deze track...:D
 
Back
Top