Probleem automatiseren fruityloops

Exilim

ferstjitling
Lid sinds
20 Maart 2003
Berichten
87
Locatie
Daar
Ik heb het grootste verrotste het meest ranzig klote probleem. IK KAN SOMMIGE SOFTSYNTHS NIET AUTOMATISEREN terwijl ik zie dat het bij een ander wel kan. Voorbeeld: Ik heb de synth1 geinstalleerd en een maat van mij ook hij kan wel de filters en alles automatiseren, probeer ik dat bij mij dan neemt hij gewoon niks op. Hij heeft dezelfde versie van beide stukken software.Ik heb het hier over automatiseren met de muis want mijn midicontroller pakt hij alleen op de orginele fruitytroep dit zowel bij mij als bij die maat van mij. Hier wat specs van beide systemen op een rijtje..........

Maat
P3 800 mhz 256 mb ram
DMX6fire geluidskaart

Ikke
P3 1000 mhz 512 mb ram
Soundblaster 5.1 live


Kan iemand mij alstjeblieft vertellen waar het aan kan liggen, ik denk persoonlijk dat het met de geluidskaart ligt omdat dat het enige verschil is kwa systeem. Zijn er mensen met een soundblaster live die wel de synth1 kunnen automatiseren.
 
wat heeft die maat van jou voor een geluidskaart dan? zowiezo is een soundblaster live niet echt een goede kaart...

Synth1 is btw erg lekker.
 
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat het aan je geluidskaart ligt.

Maar als jij in fl loops die synth1 opent moet je aan de linkerzijkant van de synth1 een rood stekkertje naast de tekst Fruity Wrapper. Als je daar opklikt dan zie je een window met een aantal functies:

-------------------------
Piano Roll
-----------------
Presets

Save Presets as

EDIT EVENT <<<------------- als je die functie kiest dan kan je je synth automatiseren door te tekenen of een handige lfo functie die erin zit.

Link controller

Probeer dit maar eens als je dit al wist of het niet werkt dan kan ik je ook niet verder helpen. Good luck.
:okdan:
 
Origineel geplaatst door RezonatoR
sorry, eerst lezen.....shame

Ja idd en wees blij dat ik jouw naam en fruity niet in verband heb gebracht......oeps nu heb ik het wel gedaan. Beter lezen he klaas
 
Origineel geplaatst door Xpressive
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat het aan je geluidskaart ligt.

Maar als jij in fl loops die synth1 opent moet je aan de linkerzijkant van de synth1 een rood stekkertje naast de tekst Fruity Wrapper. Als je daar opklikt dan zie je een window met een aantal functies:

-------------------------
Piano Roll
-----------------
Presets

Save Presets as

EDIT EVENT <<<------------- als je die functie kiest dan kan je je synth automatiseren door te tekenen of een handige lfo functie die erin zit.

Link controller

Probeer dit maar eens als je dit al wist of het niet werkt dan kan ik je ook niet verder helpen. Good luck.
:okdan:

Dat is het niet want het aanwijzen aan een controller werkt zoiezo niet. Aleen kun je dat verhelpen om met behulp van de muis de knop te automatiseren. in ieder geval bedankt voor de reactie
 
Willen de mensen die fruity en synth1 gerbruiken ff reageren of hij het wel of niet doet
 
je moet je synths wel installen als VST...anders kan je ze niet automaten..dus niet als DX
anders kan dat inderdaad niet!!! ik heb hetzelfde gehad met de pro 53...
 
Origineel geplaatst door PaRaNoiD
je moet je synths wel installen als VST...anders kan je ze niet automaten..dus niet als DX
anders kan dat inderdaad niet!!! ik heb hetzelfde gehad met de pro 53...

opgelost tanx
 
Back
Top