• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Propellerheads Reason 10

Subatomic

Stamgast
Lid sinds
7 april 2004
Berichten
451
Locatie
Wapenveld
Ik verkoop mijn Propellerhead Reason 10 licentie en je krijgt dus een volledig nieuw product. Reason heeft sinds 9.5 VST support en kan zich dus zo langzamerhand meten met de andere DAW's. Recentelijk heb ik geupdate naar versie 10, dus je neemt versie 10 over. :biertje:

Ik ga toch in Cubase Pro verder, omdat ik daar inmiddels beter in thuis ben en beter bij mijn workflow past.

Hoe gaat overschrijving van de licentie?
Jij maakt een account aan op de Propellerhead Reason website, en geeft mij je username en email adres en ik transfer de licentie naar jou toe. De transfer wordt handmatig door de medewerkers van Propellerhead gedaan, dus duurt een dag of 2/3.

Betaling graag via bankoverschrijving of contact kan natuurlijk ook. Ik heb eventueel interesse in ruil met Novation Bassstation 2 of SH01a. Andere voorstellen? Kom maar door.

Prijs?
220 euro
 
Back
Top