• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Propellerhead Reason 7 + Native Instruments Traktor Kontrol S2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mike Rockmore

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2003
Berichten
903
Locatie
Groningen
Algemene info
Ik heb te koop mijn licentie voor Propellerhead Reason 7. Ik ben toch meer een Ableton kinda guy. Prijs is al scherp en is dus vast. Wil je beginnen met muziek, ben je flauw van die gekraakte versie van Reason 4.0? Dan heb je met deze licentie een Reason versie die up to date is (dus inclusief de SSL mixer), met alle tools die je nodig hebt om mooie producties neer te zetten.

De prijs is scherp en vast - 150 euro!

Hoe werkt het overzetten?
De licentie wordt op jouw naam over gezet: dit kan enkele dagen duren. Dat betekent dat je een account moet aanmaken bij Propellerhead (de makers van Reason), als je die nog niet hebt. Vervolgens zal ik je naam en je e-mail adres (degene waarmee je bent ingeschreven bij Propellerhead), nodig hebben om het verzoek bij de heren van Propellerhead in te dienen. Met die licentie kun je vervolgens je verse, honderd procent legale, copy van Reason 7 downloaden. Ik begeleid je door de stappen heen :), dus wees niet bang.

Samenvattend
Wil je dus aan de slag met muziek? Zoek je een oplossing, die niet al te veel geld kost, maar toch behoorlijk wat waarde vertegenwoordigd? Twijfel dan niet, dit pakket is zijn prijs dubbel en dwars waard!

Nog even een sidenote - alsjeblieft, biedt niet, de prijs is honderd procent, serieus, hartstikke vast :).

Tevens te koop: Native Instruments Traktor Kontrol S2
Ik heb te koop mijn Native Instruments Traktor Kontrol S2. In prima staat, alleen ik ben hem een beetje ontgroeid. Je krijgt de software van me erbij. Mijn eigen foto's volgen, die wil ik even in het daglicht maken.

Mac Os X
Hij doet het verder prima, maar aangezien er wat problemen zijn met Windows 8/10 drivers zou ik je willen aanraden dit systeem op een Macbook te draaien. Als zodoende is hij ook werkend te zien hier. Je krijgt er een gratis tas erbij zodat je hem makkelijk kan meenemen.

Verzenden
Kan verzonden worden op kosten en risico van de koper. Wordt, na betaling, alleen via PostNL verstuurd, met Track & Trace nummer zodat er geen misverstanden kunnen bestaan.

De prijs is scherp en vast - 180 euro!

Foto's volgen spoedig! :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top