• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dynaudio BM5a2, Pro-DCB, Launchpad, keyboardhouders

mossie23

Stamgast
Lid sinds
10 april 2006
Berichten
364
2x Dynaudio BM5a mk2 €650
De bekende speakers van Dynaudio, in goede staat. Eerste eigenaar en altijd goed mee omgegaan. Compleet met doos en handleiding.

2x Auralex ProPads €90
De steviger versie van de MoPads, werkt nog beter om je speakers te isoleren van je speakerstands (of bureau). Door de bijbehorende stukken schuim zijn speakers ook schuin naar boven of beneden te richten, wat volgens sommigen akoestisch gezien beter is.

2x Niet in hoogte verstelbare speakerstands (104cm) €40
Blijven dus altijd stabiel. Kabels kunnen binnendoor geleid worden. Hoogte 104cm. Op de bovenkant zitten wat stickerresten. Hier en daar wat lichte plekjes, maar geen diepe krassen oid. De verfspatten die op de foto te zien zijn, heb ik inmiddels verwijderd.

Als je de bovenstaande 3 als set koopt (ik heb ze altijd als set gebruikt), dan valt er best over de prijs te praten.

Kenton Pro-DCBmk2 €100
MIDI naar DCB kastje van Kenton om je Juno60 of Jupiter8 met MIDI aan te sturen. Volgens mij werkt het met alle Juno60s (daar heb ik hem voor gebruikt), maar niet met alle Jupiter8s. Moet je dus even uitzoeken als je interesse hebt. Compleet met doos en handleiding.

Launchpad S €50
Novation Launchpad S, dus helderder dan de normale Launchpad 1. Heeft wat gebruikssporen, maar werkt nog 100%. Compleet met doos en handleiding.

2 paar K&M 18813 Black MKII keyboardhouders €50 per paar
Geschikt voor K&M keyboard stand 18810. Zowel in hoogte als schuinheid (5 standen) verstelbaar. Ik heb ze zelf op een andere manier gebruikt, waardoor ik er een paar extra gaatjes in heb moeten boren. Dit is echter netjes gebeurt, als je het niet zou weten, dan zou je denken dat het zo hoort. Hier en daar wat lichte plekjes, maar geen diepe krassen oid.

Alles te bekijken/beluisteren en op te halen in Den Haag. Verzenden kan eventueel ook. Kosten en risico voor de ontvanger. In dat geval moeten we maar even kijken wat het handigst is.
 

Attachments

  • bm5a2 1.jpg
    bm5a2 1.jpg
    28,7 KB · Bekeken: 108
  • bm5a2 2.jpg
    bm5a2 2.jpg
    34,8 KB · Bekeken: 89
  • bm5a2 3.jpg
    bm5a2 3.jpg
    22,9 KB · Bekeken: 77
  • bm5a2 4.jpg
    bm5a2 4.jpg
    38,5 KB · Bekeken: 80
  • bm5a2 5.jpg
    bm5a2 5.jpg
    23,5 KB · Bekeken: 75
  • monitorstands 1.jpg
    monitorstands 1.jpg
    38 KB · Bekeken: 88
  • monitorstands 2.jpg
    monitorstands 2.jpg
    22,1 KB · Bekeken: 87
  • monitorstands 3.jpg
    monitorstands 3.jpg
    23,3 KB · Bekeken: 79
  • monitorstands 4.jpg
    monitorstands 4.jpg
    38,3 KB · Bekeken: 86
  • propad 1.jpg
    propad 1.jpg
    28,4 KB · Bekeken: 89
En nog meer foto's.
 

Attachments

  • propad 2.jpg
    propad 2.jpg
    31,7 KB · Bekeken: 80
  • keyboardstands 1.jpg
    keyboardstands 1.jpg
    30,5 KB · Bekeken: 81
  • Launchpad S 1.jpg
    Launchpad S 1.jpg
    46,2 KB · Bekeken: 86
  • pro dcb.jpg
    pro dcb.jpg
    46,9 KB · Bekeken: 81
  • keyboardstands 2.jpg
    keyboardstands 2.jpg
    32,8 KB · Bekeken: 75
  • keyboardstands 3.jpg
    keyboardstands 3.jpg
    35 KB · Bekeken: 73
  • keyboardstands 4.jpg
    keyboardstands 4.jpg
    40,4 KB · Bekeken: 79
Launchpad, speakerstands en keyboardhouders verkocht.

Blijft nog over (met prijsverlagingen):
2x Dynaudio BM5a mk2 €600
2x Auralex ProPads €80
Kenton Pro-DCBmk2 €90
 
2x Dynaudio BM5a mk2 verkocht.

Blijft nog over (met prijsverlagingen):
2x Auralex ProPads €70
Kenton Pro-DCBmk2 €80
 
Moderator, kan de titel aub aangepast worden naar "Auralex Pro-pads". Het enige dat nog te koop is, staat niet in de titel.
 
Back
Top