• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

IK ARC, AKG K701, Launchpads, PC1600x, Pro-DCB, U-he Zebra

mossie23

Stamgast
Lid sinds
10 april 2006
Berichten
364
IK ARC2 €125
Software en meetmicrofoon om de akoestiek van ruimtes te corrigeren. Heeft voor mij altijd prima gewerkt, maar heb nu flink geïnvesteerd in akoestische panelen en kan zonder. Compleet met doos en handleiding. Ik neem de kosten van de license transfer op me. Nieuwprijs €239.

AKG K701 €85
Studio hoofdtelefoon van AKG. Mooi open geluid, maar past me niet. Nauwelijks gedragen, dus earpads zijn schoon. Compleet met doos, nieuwprijs €149.

Peavey PC1600x €25
Oude MIDI controller. Gebouwd als een tank, maar na transport heeft één van de faders het toch begeven. Kan zijn dat de fader te vervangen is, daar heb ik niet naar gekeken. Werkt verder nog helemaal. Volledig programmeerbaar, ook sysex. Dus je zou er synths direct mee kunnen besturen, wat ik er ook mee gedaan heb. Volgens mij zwerven er nog wel templates voor verschillende synths rond op internet.

Kenton Pro-DCBmk2 €125
MIDI naar DCB kastje van Kenton om je Juno60 of Jupiter8 met MIDI aan te sturen. Volgens mij werkt het met alle Juno60s (daar heb ik hem voor gebruikt), maar niet met alle Jupiter8s. Moet je dus even uitzoeken als je interesse hebt. Compleet met doos, voeding en handleiding.

2x launchpad S €90 per stuk
Novation Launchpad S, dus helderder dan de normale Launchpad 1. Hebben wat gebruikssporen, maar werken 100%. Compleet met doos en handleiding.

U-he Zebra €149
De bekende software synthesizer waar je alle kanten mee op kan. Niet helemaal mijn ding, hoewel hij zeer goed klinkt. Ik neem de kosten van de license transfer op me. Nieuwprijs €230.

Alles te bekijken en op te halen in Amersfoort of Den Haag. Opsturen ook mogelijk, kosten voor de koper.
 

Attachments

  • akg k701.jpg
    akg k701.jpg
    29,7 KB · Bekeken: 78
  • Launchpad S 1.jpg
    Launchpad S 1.jpg
    46,3 KB · Bekeken: 73
  • ik arc.jpg
    ik arc.jpg
    40,9 KB · Bekeken: 69
  • Launchpad S 2.jpg
    Launchpad S 2.jpg
    50,7 KB · Bekeken: 71
  • pro dcb.jpg
    pro dcb.jpg
    46,9 KB · Bekeken: 70
  • Peavey PC1600.jpg
    Peavey PC1600.jpg
    46,4 KB · Bekeken: 73
AKG 701 en Peavey PC1600 verkocht.

Prijsverlagingen:
IK ARC2 €110
Kenton Pro-DCBmk2 €110
2x launchpad S €75 per stuk
U-he Zebra €125
 
1x Launchpad en U-he Zebra verkocht. Nog over:

IK ARC2 €80
Kenton Pro-DCBmk2 €110
1x Launchpad S €75
 
Back
Top