• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Modular startsetje: Pittsburgh Lifeforms, HappyEnding, PicoEG

JorgV

Stamgast
Lid sinds
30 november 2006
Berichten
277
Locatie
Tilburg
Omdat ik toch in de pc blijf: een modular start setje om te kijken of het wat voor je is (dat was het voor mij ook ;)). Feitelijk is dit een patchable en natuurlijk uitbreidbare monosynth.

Alles nieuw (staat), behalve de PicoEG - hoewel ik die volgens mij ook 'nieuw in doos' heb overgenomen van een ander forumlid.

In principe alleen als set:

TipTop Audio Happy Ending Kit zilver+ uZeus voeding
(19" rack of desktop in 2 posities)
Pittsburgh Lifeforms SV-1
(2 osc complete monosynth voice met veel mogelijkheden + midi in)
Erica Pico EG
(extra EG/LFO in 3hp)
8x15cm + 8x30cm gekleurde patchkabels
Schroefjes met washers

€800 euro, staat in Gilze (regio Breda/Tilburg) maar kan verzonden worden
 
Even omhoog!

(en oh ja, de sync functie van de Lifeforms werkt tegenwoordig prima, is aangepast na de eerste reviews die overal staan)
 
Ok, dan eventueel alles los:

Tiptop Audio Happy Ending Kit Zilver + voeding: 120
Pittsburgh Lifeforms SV-1: 580
Erica Synths Pico EG: 70
Kabels 8x15cm + 8x30cm: 25

Dat is bij elkaar 795, als je de set afneemt maak ik daar 750 van. Nieuwwaarde van de set ligt iets boven de 900.

Ophalen in Tilburg, verzenden uiteraard mogelijk. Alles gekocht in november btw en niet veel gebruikt, dus zgan!
 
Alleen de Pico EG is nog beschikbaar. Als nieuw: met doosje, schroefjes en voedingskabel.

€75 incl verzending binnen Nederland
 
Erica Synths Pico EG: met doosje, schroefjes en voedingskabel.

Laagste prijs: €70 incl verzending binnen NL, €60 als je hem hier in Gilze oppikt.

Mods: misschien kan de titel veranderd worden in "Pico EG"?
 
Back
Top