• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Fantom X7 + SRX Ultimate + 1GB

Poly-Peter

Ex Poly-61 bezitter
Lid sinds
2 september 2002
Berichten
854
Locatie
Midden-NL, op een berg langs de Eem
Mijn supercomplete Roland Fantom X7 mag eruit.
In prima staat.
Vraagprijs 700 euro.
Inruil liever niet, maar evt. iets moog achtigs (MF101, Little Phatty, Sub 37?) of gedeeltelijke ruil met iets anders leuks?
Mag weg evt. zonder SRX bord.

Complete Fantom X7 met het mooiste SRX bord, de SRX07 Ultimate Keys (Vintage + 60s/70s en nog veel meer!) en de audio track expansion met 1GB geheugen. Completer vind je ze niet. Ook zit er in de X7 een prima piano sample, volgens velen beter dan in latere Fantoms.
Gebruikt uiteraard, maar optisch en technisch in prima staat. Door mij alleen in home studio gebruikt.
Ik ben overgestapt op een 88 keys gewogen Kawai, dus deze is overbodig.
 
Back
Top