ambient kennismaking

ibizo ebb

Nieuwkomer
Lid sinds
1 november 2017
Berichten
5
Locatie
rotterdam
hi synth vrienden, ik ben nieuw hier en maak al een hele tijd muziek onder verschillende aliases (niet echt synth-heavy) maar wil nu dit alias gebruiken om de meer experimentele uitspattingen (die gewoonlijk het daglicht niet krijgen te zien) via soundcloud de wereld in te brengen zonder te streng voor mezelf te zijn wat de kwaliteit betreft. om mijn perfectionisme een beetje in toom te houden en meer ruimte te geven voor imperfectie

te beginnen met dit



bestaat uit enkel 4 tracks, waarvan twee minilogue, één d05 en een voor de veldopname (quasi natuur in blijdorp.. jawel)
 
ik kan dit ook wel pruimen, maar ik vind het een tikkeltje té minimalistisch, lk kan mijn aandacht er moeilijk bijhouden. Verder wel mooie sfeer hoor ! :)
 
Leuk idee, hou wel van het minimale, maar als je af en toe van thema zou wisselen zou dat m.i. alles nog aantrekkelijker maken
 
Hey, leuke track! Het begin is wel wat te minimaal misschien, maar in de tweede helft gebeurt voldoende leuks. Vooral het getweak aan het einde is wel leuk. De vogeltjes vind ik niet veel toevoegen, en zijn ook wel een beetje een ambient cliche hoor... ;)
 
Mooi! Maar naar mijn smaak iets te minimaal. En vogeltjes is misschien een cliche, maar ik gebruik het ook heel vaak. Maakt het toch een beetje vrolijker en ze storen me niet. Ik ben benieuwd wat je volgende track wordt!
 
dank allemaal voor de moeite van het luisteren en posten van feedback, kan me goed voorstellen dat het nummer te weinig varieert wil het in een dergelijke luisterpoging constant interesseren :) misschien is dat wel een beetje inherent aan ambient als genre verbonden
 
Back
Top