Ableton Live 10 is een feit!

Ach, wat is nou 200,- euro voor iets wat het ‘hart’ is van je studio.

159,- of 199,- maakt nu ook weer niet zo veel uit, het is niet ‘maar’ een plugin ofzo.
 
K vind het een No-Go,, te duur voor een verplichte update, want v9 zal geen bugfixes meer krijgen toch,,?
 
Ik wil best die 199eu betalen, ik gebruik Live tenslotte vrijwel dagelijks en de nieuwe update ziet er goed uit. Maar ik wil wel eerst even weten waarom sommigen 159eu als aanbod krijgen (en kijken of ik daar op mee kan liften hehe). Heb een vraag ingediend bij Ableton.
 
Ach, wat is nou 200,- euro voor iets wat het ‘hart’ is van je studio.

159,- of 199,- maakt nu ook weer niet zo veel uit, het is niet ‘maar’ een plugin ofzo.


Mee eens, ik heb ook gewoon direct op "kopen" geklikt.
(je hoeft het overigens niet gelijk te betalen viel me op, wss krijg je op de dag dat het uitkomt een factuur/betaalverzoek.
 
Mmm... mijn aanbieding is 9 Standaard naar 10 Suit voor €223 (van €279)
 
Ik zou wel altijd aanraden om de Suite versie te nemen, want Max 4 Live wil je eigenlijk wel hebben - zelfs als je niet van plan bent om eigen devices te gaan maken.
 
Heel fijn. Kost me 233 Euro om M4L te kunnen blijven gebruiken. M4L is niet langer ondersteund in de "Standaard" versie. En in mijn huidige standaard versie zorgt M4L voor crashes.

Waar lees je dit? Dat zou inderdaad jammer zijn (heb ook enkel Standard + ML)
 
Benno, da's om van v9 Standard naar v9 Suite te gaan denk 'k,,,, Of ik zie ook 223 Euro,, ik heb de v9 standard, niet de suite,,

Naar v10 Standard kost me 179Euro en om naar v10 Suite te gaan kost het 399 Euro,, pfwwjjjj

Dat wordt wachten op de eindejaars kortingen dan voor mezelve

Ter info:
Een nieuwe Licencie kost 349 Euro voor v10 Standard, en 599 Euro voor de v10 Suite.
Als je nu een nieuwe v9 koop,dan heb je 20% korting: 279 Euro voor De Standard en 479 Euro voor de Suite..

Juist ??
 
Laatst gewijzigd:
Naar v10 Standard kost me 179Euro en om naar v10 Suite te gaan kost het 399 Euro,, pfwwjjjj

Zeker pfwwjjjj, als je ziet wat bijv Logic of Studio One kost, om over Reaper maar te zwijgen.
Want we praten hier over een upgrade niet een volledige versie die je koopt als je niets hebt.
Ik heb 9 maar die vond ik voor de volledige versie ook al aan de prijs.
 
Mee eens, ik heb ook gewoon direct op "kopen" geklikt.
(je hoeft het overigens niet gelijk te betalen viel me op, wss krijg je op de dag dat het uitkomt een factuur/betaalverzoek.

Klopt, ik heb ook direct die 159 euro upgrade maar direct gepreorderd, je krijgt dan bovenin te zien dat je op de dag van release en betaalverzoek krijgt. Overigens krijg je wel direct een mail met de bevestiging van je preorder.
 
Ik ben erg likable, dat klopt, maar toch snap ik dit niet. Ik kan hem gewoon bestellen voor die prijs (zie screenshot).
Dacht even dat het wellicht iets met de BTW te maken had, maar die staat erbij vermeld als included.

Misschien heeft het iets te maken met het beta programma waar ik al een tijdje in zit (en overigens niets wist van de ontwikkelingen van versie 10)??

Of initeel als student aangeschaft? en ze er vanuit gaan dat je nog steeds student bent?
 
Ach, wat is nou 200,- euro voor iets wat het ‘hart’ is van je studio.

159,- of 199,- maakt nu ook weer niet zo veel uit, het is niet ‘maar’ een plugin ofzo.

tja, ik gebruik live enkel als multitrack recorder (of zelfs gewoon stereo recorder) - meestal. Enkel als mijn broer komt doe ik er meer mee (doet hij er meer mee) - 3* per jaar.
Met de muis in een DAW is voor mij eerder een straf dan lol
 
@Klinkske : Dan zijn er ook goedkopere opties als je alleen maar recorded.

Ik gebruik overigens ook bij lange na niet alle functies van Ableton, maar liever zo dan in-app aankopen of een abbo. Daarbij ga je door de tijd heen vanzelf toch steeds meer functies van het pakket gebruiken. Maar niemand gebruikt overigens 100% van de functies van een pakket en toch betaalt iedereen de volle mep.

Ik heb iig zojuist gepre-ordered aan 199,- :)
 
ik kan niks pre-orderen, enkel coming soon, klik ik verkeerd? Heb 9 standard max en push2...
 
Ik wacht well ff op black friday 25 november dan geven ze 25% korting.
Was destijds ook zo met de Push 2 introductie bundel waar toen 25% korting op Live 9 Suite zat ipv 20%. Niet op de Push 2 zelf uiteraard.
 
Ik gebruik echt bijna nooit Ableton, maar ze hebben "nudge clip" eindelijk!!!! Whoooooh :D
 
Back
Top