Iemand voor MPC 3000 onderhoud

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
24 juni 2002
Berichten
6.987
Locatie
<zh>
Zoek iemand die knopjes kan vervangen van MPC 3000. Liefst beetje in de omgeving van Den haag/ Delft. Gaat om paar tact switch.. Als iemand dat voor me wil of kan doen stuur dan aub een pb. Heb wel iets te geef als ruil of kan betalen.

Had al tijdje terug opgezocht welke er in kunnen Omron 6x6x5#B3F-6020 of #B3F-6022 te koop bij Mouser. Weet iemand of de kwaliteit beetje goed is?
 
Wat zou dan laten doen? Zijn maar paar knopjes die slecht doen of iets minder doen. Allemaal vervangen ? Anders zou maar een paar knopjes vervangen moeten worden. 30 min oid en het is klaar denk. Ik kan wel beetje solderen,. kabeltje/plugje. Maar knopjes op een print. Moet dan kunnen desolderen. Hoe moet dan zn redelijk grote print neerleer leggen. Wil hem fefixt hebben.
 
Als je niemand in de buurt vindt dan kan ik het voor je verzorgen, geen probleem, doen we samen.
Alle tools zijn hier aanwezig incl. super-de-luxe desoldeer apparaat :)
ik denk dat het meeste werk zit in het demonteren en weer in elkaar zetten.
 
Als je niemand in de buurt vindt dan kan ik het voor je verzorgen, geen probleem, doen we samen.
Alle tools zijn hier aanwezig incl. super-de-luxe desoldeer apparaat :)
ik denk dat het meeste werk zit in het demonteren en weer in elkaar zetten.

Ik ben bij Den haag in de buurt. Demonteren en monteren stelt niet zo vel voor. Print er in en er uit is 20 minuten. Alleen die gehaakte dingen moeten van de print dat is prutsen en er weer in. Zit te denke om alleen te laten vervangen die het slecht doen en veel gebruikt worden.
 
Weet iemand waar precies dit vlekje zit ?
 

Attachments

  • IMG_2186.jpg
    IMG_2186.jpg
    45 KB · Bekeken: 65
Back
Top