±1000 seconden jam (duister/atmosferisch)

Klinkt lekker! Goed bezig

:okdan:
 
Klinkt lekker! Goed bezig

:okdan:

Veel dank trigg!

Erg fijn deze :)

Congrats!! :mega:

Super! Veel dank :okdan:

Geen dank en jij bedankt voor deze sfeervolle viering van je behaalde mijlpaal met behulp van de heilige drieeenheid: synthesizer, sampler en sequencer!
(Sjoerd)

Jij ook veel dank voor de belangstelling Sjoerd! 4 jaar geleden zwaar geïnspireerd door Rheyne mijn eerste jam op YouTube gezet en eigenlijk niet meer gestopt. Aangezien ik erg veel afwissel qua muziek/stijl is mijn kanaal wat dat betreft één grote chaos en is het ook lastig om subscribers te behouden, maar weet er uiteindelijk nu toch 1000 te boeien.. of er zijn er reeds 900 overleden :D

Ik ben blij dat deze in de smaak valt :)
 
Wat kunnen 1000 seconden toch verrassend snel voorbij gaan...

:) Bedankt voor het luisteren en de reactie Dokter!

het eerste gedeelte vond ik mega goed, vooral de percussie. Het tweede gedeelte vond ik maar zus en zo. Al bij al, erg professioneel. Goed bezig ;)

Ik had het geheel in 3 uurtjes gemaakt en opgenomen, omdat ik snel wat wou doen om het te vieren. Aangezien ik die dag nog een hoop andere dingen moest doen is het gevolg een hoop improvisatie ter plekke wat vooral in het tweede gedeelte wellicht goed te merken is.

Je opmerking is dus zeker terecht en ik had er wellicht wat meer tijd aan moeten besteden aan de andere kant had ik vorig jaar bij de 500 abonnees een 50 minuten set opgenomen waar ik uiteindelijk langer mee bezig ben geweest dan het totaal aantal minuten dat het ooit bekeken is (de gemiddelde kijktijd is 2 minuten per video) dus vind het ook wel weer mooi zo :)

Bedankt voor het luisteren en de reactie :okdan:

mooie sfeerbeelden, bravo!

Veel dank! :okdan:
 
Back
Top