Waar halen julie je inspiratie vandaan????

btw.. Hier een knakker die een aantal bruikbare tips en tuts heeft geschreven over arrangeren, do's en don'ts, transitions, en inspiratie.
 
kijk nu komen de echte geinspireerden uit de mouw/kast, met wat onvervalste productiegeheimen
dank ga het zeker eens uitproberen.
LBV of ruby ?

Dow's White Port. Die smaakt toch aardig goed. Je kunt het mixen met citroensap of citroenlimonade. Met rode port is het geloof ik niet zo'n smaakvolle combinatie. Die inspirerende ontdekkingstocht laat ik even over aan de overige forumleden.

interreessant. weer wat geleerd. Yerbe mate....dat ga ik eens proberen!

zijn het nu twee verschillende recepten?
Ja, een warme en een koude variant (bijvoorbeeld met ijsblokjes en citroen/mint). Maar het word beide gemaakt van dezelfde thee. Bestellen doe ik altijd hier: http://www.mate-tee.de/catalog/. Al met al goedkoper dan iedere Nederlandse webshop die yerba mate verkoopt. Tenminste voor mij, want ik bestel altijd een stuk of 10 pakjes in één keer. Stevia is trouwens een zoetstof. Wel opletten op de puurheid als je dit koopt. In Nederland zie je het nu af en toe de kop op steken, maar over het algemeen is dat allemaal chemische troep met een paar procent stevia er doorheen gemixt. Wat ze bij die Duitse webshop verkopen is wel goed spul (bijvoorbeeld Dulsevia 95% puur).

port met een beetje citroensap is recept 2? dat is weer iets totaal anders..
Dat is voor de inspirerende nachtelijke avonturen in het weekend.
 
Ik vind het vervelend voor je dat je je zorgen maakt over mijn funktie hier, alhoewel ik me afvraag of dat werkelijk zo is. Ik heb t idee dat je me vooral probeert te raken ergens mee, omdat ik op n piemeltje ben gaan staan.
Als ik, om te beginnen, je wel erg plastische taalgebruik in de laatste regel in mijn eigen woorden mag samenvatten: je bedoelt dat ik je alleen maar probeer te raken omdat iemand zich op een, laten we zeggen, kleinzielige manier door jou beledigd zou voelen. Right? En iedereen kan natuurlijk gemakkelijk raden wie je bedoelt, zodat je dat niet hardop hoeft te zeggen. En verder vertel je er ook niet bij waaròver die "iemand" zich dan door jou beledigd zou moeten voelen. Kortom, je suggereert van alles, maar zegt niks.
Kijk, dat is nou weer zo'n voorbeeldje waarom ik mij zorgen maak over jouw moderatorschap. Want iets suggereren over de beweeggronden van een mede-forumlid, langs je neus weg, zonder te komen met feiten, zonder nadere argumentatie, zonder analyse, zonder bewijzen, maar puur suggererend, insinuerend, verwoord in gemeenzaam, zelfs een beetje grofgebekt taalgebruik, is een vorm van agitatie die we gewoonlijk aanduiden met stemmingmakerij. En waar ik bang voor ben is dat jij, gepokt en gemazeld in dezen, als mod er wel eens toe zou kunnen bijdragen dat dit op SF zelfs bon ton gaat worden, voor zover het dat al niet is. Ja, ik maak me daar grote zorgen over.
 
die dikke kat op het plaatje ernaast is wel grappig trouwens.
oke luiden, dees jongen gaat een niet goed passend , net van een forumlid overgenomen 19inch rack , passend ineendraaien, vervolgens dmv opborrelende inspiratie , keuzes maken hoe en met wat dit rack te vullen, waarna hij enige momenten gaat besteden ( volle paatai ) aan zijn inmiddels opgewarmde modulaire synthesizers.
dit topic loopt als een trein lijkt me..
 
ik heb net een bakbeest van een TV verhuisd en voel vooral
in spier irritatie (pijn!)
 
Laatst gewijzigd:
nee, dat was het niet. niks geen slechte conditie. en ik ben sterk als een os, maar klein fijn gebouwd..
TV was zo'n oud groot loodzwaar bakbeest. in je eentje trappen af , dan achterop fiets, lopen naar huis en weer twee trappen op was toch wel zeer zwaar!

daar zou ik dan voor aan body building of gewichtheffen moeten gaan doen

en vooral ook transpiratie daarna!
 
On topic: Hier haal ik in elk geval mijn inspiratie niet vandaan.

Ja dat was offtopic. Maar een forumlid heeft het recht om te reageren op een provocatie door notabene een moderator. En ik hoop dat wie de schoen past er wèl inspiratie aan ontleent.
 
Back
Top