Gezocht: Prophet VS of Pro One

Status
Please reply by conversation.

Seanneman

Stamgast
Lid sinds
4 juli 2009
Berichten
192
Locatie
Rijswijk
Beste mensen,

Ben weer op zoek naar Sequential spullen. Heb nu een P600, maar wil graag een synth erbij. Ik weet wat de Prophet VS en Pro One waard zijn, dus ben bereid dat ervoor te betalen. Ze moeten in goede uiterlijke en technische staat zijn, mint hoeft niet (zijn tenslotte oldies). Heb je er een, en wil je er van af dan weet je me te vinden! grtzzz

Johan
 
Comes with converter to 220 or 240V if necessary.....
Die verkoopt dan synthesizers, man man man.
 
Met een beetje gedult en zoeken kun je echt wel een VS keys vinden voor nog geen 3K.
Het is een bijzondere synth maar wordt momenteel wel veel gehyped met bedragen die geen recht doen aan de synth, het is GEEN Prophet 5 rev 2 ofzo.
Zoek er zelf nog steeds één en ben gelukkig geen arme sloeber, maar ik heb éénmaal eerder de hoofdprijs betaald (Syrinx) voor een synth en bij verkoop dik op verloren.
Dat nooit meer, dus ik wacht ditmaal rustig tot er één voorbij komt voor een normale prijs en andrrs pech gehad, heb tenslotte al genoeg synths :engel:
 
Met een beetje gedult en zoeken kun je echt wel een VS keys vinden voor nog geen 3K.

Daarom zoek je zeker ook al bijna een jaar, omdat het zo makkelijk is ? maar dat zal wel een voorbeeld van jouw gedult zijn.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top