• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dave Smith Instruments Prophet 08 PE Module Nieuw in doos 3 jaar Garantie!!!

ZionProject

F.D.R
Lid sinds
8 april 2010
Berichten
215
SPLINTERNIEUWE Dave Smith Instruments Prophet 08 Module PE.

In originele verpakking met aankoopnota voor nog bijna
3 jaar garantie bij Bax-Shop. De folie zit nog op het scherm!

Paar maanden geleden nieuw gekocht bij Bax-Shop in een opwelling maar nog niets mee gedaan. 1 keer aangehad. Staat hier dus alleen maar in de doos.

Geen inruil en over de prijs onderhandel ik niet, die is vast dus aub geen reacties met lagere biedingen want daar reageer ik niet op, hij is het dubbel en dwars waard!

Het liefst ophalen in Lelystad maar eventueel verzekerd verzenden kan ook. Prijs is 995€ inclusief verzendkosten.
 
Last edited by a moderator:
Heel veel reacties op MP maar veel labbedekakke!! Verkoop hem dus liever op SF.

Nog even dit, het betreft hier een nieuw exemplaar geen b-stock , demo of retour!!!

Een kleinigheidje wil ik wel met de prijs doen!
 
Veel reacties op Marktplaats maar niets concreets.

Verkoop hem liever aan een Synthformer hupla 900€
 
Toch wel nieuwschierig geworden dus maar eens aangesloten en wat een waanzinig geluid.
Heb wel een aantal anolge bakken gehad maar wat een super vette analoge Synth is dit.

Ik heb besloten om hem te houden dus deze mag uit de verkoop!!

Deze mag op slot aub :slotje::doei:
 
Back
Top