MPC4000, JV1080, S90

KSUS

The Syncopath
Lid sinds
8 februari 2013
Berichten
587
Locatie
Babylon
Veel noise en mix is kak maar ik hou zoveel van de MPC4000 :).

Als 'ie stuk koop ik er 2 voor terug, ik zou niet meer zonder MPC kunnen "producen".
https://soundcloud.com/cases-1/s90mofo_3

De manier waarop dat ding je forceert in creatief te zijn is zo lekker, heel anders dan dat ik ooit speelde met ST3, toen FL5 reason 3, Logic 9 en nu PT12.

slechte gainstage enzo maar ik vind hem met een jointje wel relaxed :).
 
Ik wou nog iets van een bridge maken met een saxofoontje en wat extra strings ofzo, maar de volumes en velocity staan super laag dus ik ben bang dat het weer een nieuwe wordt ;P.

Lastig om nu die ruis eruit te krijgen.
 
Je hebt heerlijke nummers op tube staat Jan! Echt meteen fan van die sfeer, lekker dark. Respect.
 
Ha, nah. Niet zo trots op nog. Toch bedankt ;) Vooral a lot of fun :D
 
een paar foutjes, zoals de lange stiltes op het einde van je track, maar die skip ik uiteraard.. Chille muziek. Heb je Reason dan opgegeven dan ? Werk je nu met FL-studio ?
 
Ik ben momenteel meer bezig met uitvogelen met mixen en arrangement. Mixes zijn crap, ik doe alles nu met wat synts. Af en toe reason/recycle blijft leuk, zeer relaxte software. Fruity heb ik al jaren niet meer gebruikt.

Ben paar jaar terug overgestapt op hardware en dat heeft heel wat met zich mee gebracht, ik ben bang dat het nog heel wat geld gaat kosten voordat ik tevreden ben met de setup :P
 
Back
Top