Dark Ambient / Breakbeat / Psychedelic Dub * final version*

chemicalxposure

The Only Constant Is Chan
Lid sinds
23 januari 2010
Berichten
383
Locatie
Leiderdorp
Limbo's Labyrinth by ChemicalXposure aka ClaudiusMaximus

Music Inspired by our many Ghosthuntings / confrontations with mostly sinister supernatural encounters.

Please take a listen, and enjoy the twisted journey into the dark abyss of lost souls. ..

https://soundcloud.com/claudius-maximus-5/limbos-labyrinth-1
 
@ SadBunny.. ja de static aant einde is weer een begin van een andere track die langzaam veranderd in white noise, waar verscholen geluiden langzaam meer vorm krijgen maar dat is nog een vroeg experiment in vordering :)

Sowizo tàhnx voor je feedback en je positieve commentaar!! :)
 
@ RangerOfficieel , jij ook bedankt voor je complimenten en positeveel feedback
Ja heb er wel wat werk aan gehad, lijkt ook helemaal niks meer op de versie waark ooit mee begonnen ben, maar daar heb ik vaker last van hahaha
Ben blij dat de mix zelf goed in mekaar zit ( iig anders was dat denk ik wel gezegd, ik ben doof aan 1 kant / extreme timnitus)
Maar dat weerhoudt me et niet van om muziek te blijven maken
Thnx a lot :)

Ik laat hier snel weer wat van me horen (met een compleet andere track en style )
 
Gezocht : * iemand met 2 goed werkende oren* en goeie monitors
Zoals ik hierboven al had vermeldt moet ik alles afmixen met 1 oor
Bij mij klont het geluid in balans, niet teveel high, niet teveel of te weinig sub, en de middenfrequenties... das t moeilijkst voor me

Iemand enige suggesties of opbouwende kritiek / tips? Thnx alvast
 
Lekker sfeertje hoor. Toffe sounds, goede afwisseling enzo.

Ik vind de kick wel erg hard. Die kan best wat zachter of wat laag eruit. Dan kan je misschien de bas wat prominenter maken. Verder is er wat mij betreft weinig mix met de mix.
 
Ik weet niet of mijn oren de apk test zullen doorstaan en mijn monitors zijn ook niet de allerbeste.
Maar alles klink mij goed in balans, lekker extreem gepanned af en toe maar dat werkt wel.
De titel dekt de lading ook goed, kortom: weinig kritiiek helaas...
:okdan:
 
Die beukende kick vond ik zelf wel lekker eigenlijk
Maar das verschil van smaak
Iig hartstikke bedankt voor de feedback.!! Gr Claudius
 
Back
Top