Dark ambient/ breakbeat / psychedelic dub /

chemicalxposure

The Only Constant Is Chan
Lid sinds
23 januari 2010
Berichten
383
Locatie
Leiderdorp
Limbo's Labyrinth by ChemicalXposure aka ClaudiusMaximus

Music Inspired by our many Ghosthuntings / confrontations with mostly sinister supernatural encounters.

Please take a listen, and enjoy the twisted journey into the dark abyss of lost souls. ..

 
wow man, machtige track.. ik krijg direct inspiratie voor mijn volgende track. Toevallig wou ik vannacht ook een heel duister ambient nummer maken.. Mooi gedaan man, I liked it !! :)
 
Best nog wel wat afwisseling voor zo'n track. Lekker veel steroe-effecten ook. Duurt wel een beetje lang; moet bekennen dat ik hem her en der een stukje heb doorgespoeld... Ik heb persoonlijk graag wat afgemeten muziek :) Maar ja, dat hoort een beetje bij het genre denk ik.

Maar de wind-down is het wel weer waard. Er zit wel een halve minuut analoge static achteraan, die mag er nog wel vanaf geknipt. Althans, het klinkt als analoge static, maar hij zit niet aan het begin... Is dat dan expres gedaan?
 
Oké heel weird maar dit is dus niet de goeie (final) versie, het einde hoort idd anders - heel vreemd - dit ga ik direct fixen - brb
 
Dit klinkt gewoon erg ziek!!! niet normaal !!! dat iemand nu nog zulke mooie freestyle laat horen



Die eentonigheid is denk ik meer dat ambient wat zo hoort in dat soort muziek
Maar ik vind ook dat die flow iets korter moet en meer hard moet openen wanneer de boel los gaat

Laat die beat meer knallen met een punch in de drum(hij knalt al wel goed hoor)
Bijvoorbeeld die mooie strakke ijzeren ping snare een lekkere knal geven elke hit op het eind van de loop meer delay meer galm er in

Ik denk dat mensen dan juist meer naar de ambient achtergrond luistert juist omdat die mooie sfx sounds op de achtergrond zitten die nooit vervelen


Maar dat is mijn mening mijn smaak meer denk ik
Ik hou hier echt van deze flow!!!!!!!!!!!!
Of ga met de cuttoff spelen zo dat de de andere geluiden er tussen door meer naar voren hoort komen
 
Sorry mensen, door mijn chaotische werkwijze heb ik een *bijna final* versie geüpload. Excuses hiervoor,
Deze thread mag gesloten worden , ik heb de Final version net op SC gezet en die post ik hier zsm . Alvast bedankt en sorry voor het ongemak * en dank voor al het commentaar !! Gr claudius
 
Back
Top