• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SonicCore/Creamware Pulsar 2+Powersampler+Pulsar 1+Luna I/O box

Lid sinds
11 april 2002
Berichten
1.831
Locatie
Utrecht
Te koop, welbekende DSP kaarten van SonicCore (voorheen Creamware) met laatste software-versie.

PCI kaarten:

Pulsar 2 (6DSP)
Pulsar 1 (4 DSP)
Powersampler (3DSP, Z-link)

+Luna I/O box (8 analog i/o, Z-link)

De Pulsar 2 heeft alle software-registraties volgens mij. Ik heb geen exacte lijst van plugins maar het heeft sowieso Scope versie 5.1, alle SonicCore synths (Minimax, Profit 5, Pro One (ook de John Bowen/Zarg versie), Prodyssey, Vectron, Modular 3, Optimaster, PsyQ, Vinco...
Inclusief diverse kabels.

Ik heb nog de originele dozen voor de Pulsar 1 en Powersampler

350,- Euro voor de hele mikmak.

Nog altijd een prima platform met lage latency, een hele berg I/O (sowieso 8 analoge i/o via de Z-link Luna I/O box en dan ook nog verder uitbreidbaar via ADAT. Er zit 2x jack input op de Powersampler, stereo analog RCA i/o en SPDIF op de beide Pulsar kaarten, en midi i/o op alle kaarten en natuurlijk leuke synths en effecten op de DSP's.

Af te halen in Utrecht. Kan evt ook versturen, verzendkosten voor de koper.

Als je wilt kan ik er ook een complete PC bij verkopen waar iig twee van de kaarten nog prima in kunnen draaien (mobo heeft 2 PCI slots):

PC specs:
Corsair CX 430 voeding
Intel Core i5 4590 CPU (4-core)
Scythe Mugen koeler (zeer stil!)
Gigabyte GA-H97-HD3 moederbord
16 GB DDR3 RAM
Crucial M4 128 GB SSD
1TB HD
MSI Twin Frozr Radeon 7870 graphics
Kast: Corsair carbide 300R

Euro 500,-
 
Paar foto's
 

Attachments

  • 2017-06-24 16.02.30 (Medium).jpg
    2017-06-24 16.02.30 (Medium).jpg
    36,3 KB · Bekeken: 123
  • 2017-06-24 16.02.39 (Medium).jpg
    2017-06-24 16.02.39 (Medium).jpg
    51 KB · Bekeken: 130
:verkoght::slotje:
 
Back
Top