• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundtracs PCmidi 24 ch console

macha

Stamgast
Lid sinds
6 november 2003
Berichten
449
Ik verkoop mijn Soundtracs PCmidi 24 kanaals inline mengtafel.
Warme british eq. Met originele Soundtracs 19 inch voeding en natuurlijk de meterbrug. Dit is een echt klassieke engelse mengtafel met 4 band eq. 4 auxilaries en uitgbreide routing mogelijkheden. Klinkt dus erg mooi en warm.
Dus wil je echt goed analog summen met je analoge synths dan is dit een fraaie optie.
Hier kan geen eq plug in tegenop natuurlijk. Analog summing at your fingertips.
Voor meer info: dit filmpje legt alles uit:

.......en die van mij is dus identiek aan deze. geen gekraak. Alles werkt.
Een pan knopje draait niet goed. Stond bij mij altijd gecentreerd voor de kick dus was voor mij nooit een probleem.
PC aansluiten en midi heb ik nooit geprobeerd maar daar kun je natuurlijk ook veel mee doen als je dat zou willen.

Ik ben aan het downsizen dus deze trouwe mixer moet ruimte maken.

Ik heb er eventueel een door een profi meubelmaker gemaakte verrijdbare tafelstandaard bij voor 50 euro.


prijs voor deze prachtige vintage console: 795 euro
 
op het filmpje staat de 32 kanaals versie . die van mij is de 24 kanaals versie.
 
Bumpje en voor de twijfelaars......misschien toch wat te hoog geprijsd? 695 euro is ook goed.��
Nb dit is natuurlijk wel een veel beter klinkende console dan mackies en dergelijke merken. Vintage en erg moeilijk te vinden.
Check m op het filmpje. Het is nog een mooitje ook.�� Eeen plaatje in je studio..
 
Een serieze koper had 650 bedongen. Kon toch uiteindelijk de centjes niet vrij maken
Maar de prijs die ik met hem was overeengekomen is dus ook voor jou mogelijk. ��

Mooie soundtracs pc midi. Kwa design en sound gewoon de mooiste vintage tfael die je voor dit geld kunt krijgen. 650 is een mooie prijs dacht ik.
 
Nog maar eens uppen. Er waren twee enthousiaste kopers maar die haakten allebei op t aller laatste moment na conclaaf met moeder de vrouw toch af. :-)
Je spaarcenten op de bank laten staan heeft met de huidige rente geen zin he. :-)
Enne ....dit is een waardevaste investering.
Wil m ter aanmoediging nog wel wat extra scherp prijzen
Nu 595 met de verrijdbare stand er gratis bij.
 
Jaja vakantietijd....up en nu voor 550 inc verrijdbare stand met bovenop een 19 inch rack voor taprecorder of effecten en plaats onder de mixer voor 3 synths......
 
Back
Top