Waldorf Blofeld: aanrader of niet?

Die Filthy Filterz editor ga ik ook maar 'ns aanschaffen denk ik, je zit toch vaak bij de pc en soms is het ook wel weer handig dan maar het knoppendraaien blijft natuurlijk het leukst.
Ik meen wel'ns gelezen te hebben dat die editor van een forum lid was toch?

MrJansen; vandaag in de mail; 10 % korting vandaag bij Bax dus wellicht is dat interessant voor je?
 
Die Filthy Filterz editor ga ik ook maar 'ns aanschaffen denk ik, je zit toch vaak bij de pc en soms is het ook wel weer handig dan maar het knoppendraaien blijft natuurlijk het leukst.
Ik meen wel'ns gelezen te hebben dat die editor van een forum lid was toch?

MrJansen; vandaag in de mail; 10 % korting vandaag bij Bax dus wellicht is dat interessant voor je?

Ja klopt, die is ontwikkelt door SynnyS. Met wat samenwerking met Patrick DSP.
 
Over het "rare" (ik zeg: intelligentie beledigende) beleid qua enorme prijsstijgingen en dalingen van "de grote 3" hebben we het eerder gehad (de Bassstation 2 die soms voor de prijs v/e Monologue wordt aangeboden en soms 30% duurder) en ook de Blofeld ontkomt er niet aan. De retailers schijnen niet te weten of ze nu 450 of 350 Euro moeten vragen voor dit product:

Prijzen op 1-6-2017:

En wat betekent dit vrijwel zeker? Dat Bax morgen de prijs verhoogt met 27% naar € 439 (want zomer betekent vakantiegeld en de winter Sinterklaas- en Kerstcadeaus). Misschien moeten deze winkels eens opgeven worden voor de "Prijspakker v/d week" van Vara's Kassa.
 
De retailers schijnen niet te weten of ze nu 450 of 350 Euro moeten vragen voor dit product:

Misschien had Bax nog een flinke voorraad en dat Thomann en Key music al van een nieuwe batch besteld hebben.
Bij Bax staat ie in ieder geval al meer dan een half jaar voor die prijs en daarvoor was ie voor ik geloof 376 euro.
Het zou kunnen betekenen dat ie binnenkort misschien ook bij Bax duurder is?
Dan was het afgelopen weekend met 10 % korting echt een hele goede deal.
Het prijsbeleid snap ik ook soms niet.
Ik kocht een keer een Ultranova voor 439 en een paar uur later was ie iets van 40 euro duurder.
Soms kan het ook interessant zijn om even op de site te kijken ipv de advertentie aan te klikken en dan zie je een ander bedrag.
 
Back
Top