• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Adam Sub 7

Luctae

syncopaat
Lid sinds
6 juni 2010
Berichten
1.283
Locatie
't Gelders Eiland
Te koop: Adam Sub 7

Deze subwoofer mag van eigenaar verwisselen omdat ik heb moeten upgraden naar wat zwaarders vanwege een grotere ruimte. Ik heb de sub met erg veel plezier gebruik i.c.m. een setje Adam A7X. Hij is in prima staat, enkel wat lichte gebruikssporen.

Deze sub mag weg voor €300,- Verzenden kan, maar kosten zijn voor koper.
- Doos, afstandsbediening, netsnoer
- 1e eigenaar
- Te testen in mijn studio (regio Arnhem)


Indien gewenst wil ik ook nog advies geven over het inregelen van de sub, een klusje dat serieuze aandacht verdient. Het werken met een sub kan een absolute verademing zijn. Wanneer je 'm goed inregelt wil je echt niet meer zonder. Sommigen zeggen dat het werken met een sub vragen om problemen is, maar dit is écht niet juist. Het kan juist problemen in de akoestiek helpen oplossen, omdat je het laag afzonderlijk kan verplaatsen, zéker in een kleine ruimte!:beard:
 

Attachments

  • IMG_0677.jpg
    IMG_0677.jpg
    43 KB · Bekeken: 45
  • IMG_0676.jpg
    IMG_0676.jpg
    53,7 KB · Bekeken: 36
  • IMG_0678.jpg
    IMG_0678.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 39
Back
Top