[Techno] Sunspot - Blink of an eye

Op zich een lekkere track! Ik mis de baslijn een beetje eerlijk gezegd... Dan zou ie voor mij fantastisch zijn!
 
Lekker hoor, ik heb met plezier en interesse geluisterd. Ik zou wel iets meer laag willen horen in deze track: of je kick dikker, of meer bas. Ik zou er zelf nog een extra basgeluid bij doen als het mijn track zou zijn.
 
Na een dag werken is dit precies waar ik aan toe ben (bier op links en peuk op rechts). Die kick zoals hij nu is, vind ik echt heerlijk. En eerlijk gezegd mis ik zelf niet zo gek veel in het laag hoor.

Die Tssch Tssch die er op 2:28 inkomt is voor mij wel wat teveel into your face. Misschien beginnen met een filter erop en dan langzaam opendraaien? Meer kan ik niet verzinnen. Gewoon een heel lekkere en vette track :okdan:.
 
Lekker hoor! Hier ook geen problemen met het laag!

Als je track voor dj's is gemaakt heb ik wel een opmerking want hij is niet echt 'dj vriendelijk' om zo maar te zeggen ;-)
 
Vind m ook erg geslaagd!
Wat meer dat hypnotische erin ook, werkt altijd goed.
Percussie smelt alles lekker samen. Misschien valt er met de bassline net iets meer te doen ja, maar verder is ie top imo
 
Excuses, ik had m op de laptop geluisterd en daar kon ik het laag niet in terug vinden. Hier in mn studio klinkt ie erg lekker! Begrijp ik goed dat het meeste met de circuit is gemaakt?
 
Back
Top