• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Juno 60 (module)

cuba7000

Ouwe rot
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.491
Locatie
Rotterdam
Roland Juno 60 (module)

Het gaat hier om een Roland Juno60 waarvan de keys zijn los gehaald, er zit een Kenton DCB <>midi kastje bij zodat je hem kan aansturen via midi, hij is verder ook gewoon in prima staat laatst nog nagekeken door saint eric een begrip als het gaat om reparaties,een paar jaar geleden heeft hij ook nieuwe voedings elcos, gehad, dus wat dat betreft weer helemaal fresh, faders kraken niet of andere ongein.

ik heb er zelf wel eens aan gedacht om de keys er weer aan vast te zetten en dan mooie perspex randen ..ziets,

hij gaat weg omdat ik eigenlijk bijna geen muziek meer maak.studio aan het ontmantelen.

geef maar een berichtje als je vragen hebt,

prijs..moeilijk wat ik er voor moet vragen, maar hele mooie juno,s 60 zag ik een paar worden verkocht voor meer dan 1500 euro, ik zit te denken aan 1100, en dat is dan met het Kenton DCB kastje.
 

Attachments

  • Juno01.jpg
    Juno01.jpg
    78,3 KB · Bekeken: 106
  • juno2.jpg
    juno2.jpg
    73 KB · Bekeken: 88
  • juno3.jpg
    juno3.jpg
    68 KB · Bekeken: 90
  • juno4.jpg
    juno4.jpg
    64,6 KB · Bekeken: 87
prijsverlaging juno 60

prijsverlaging juno 60

Ik doe een prijsverlaging naar 1000 euro, lijkt me toch redelijk..als het dat niet lukt hou ik hem zelf.

en dat is dus inclusief Kenton DCB<><midi + adapter en net geserviced a 180 euro en ik heb ook nog een display, als reserve onderdeel.
 
Back
Top